Steel Battalion?

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 21 okt 2003.

1. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk de beschikking over de 200 euro die nodig is om dit spel te kunnen kopen, en ik weet waar ik er nog eentje kan kopen. Nu mijn vraag, aan de mensen die de game gekocht hebben:

Is de game het waard? Is het spel snel uit te spelen? en de replay waarde? kortom vertel mij van je bevindingen aub.

Verder wil ik nog weten of er game commuitys voor de game te vinden zijn. Ik heb wel een of andere amerikaanse site gevonden met veel info plaatjes enzo maar ik wil meer weten. die site is overgins op de volgende url http://steel-battalion-clan.pippin.us/index.asp

(zeg plz niet dat ik op ggogle moet zoeken, reviews heb ik al genoeg gelezen. Ik wil persoonlijke ervaringen horen.)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De game is vet ... maa wel lastig om onder de kne te krijgen ... als je goedzoekt kan je het spel vinden rond de 150-175 euro ... Dur spel gaat trouwens pas echt ruleren als je het live kan gaan spelen .. ik zit met smart te wachten op een uitnodiging .. maar ik denk niet dat ik bij de gelukkige ga horen

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet in welke regio je woont maar in rotterdam heb je een winkel futurezone zit onder de v&d en daar hadden ze nog 2 excemplaren. www.futurezone.nl misschien kun je wel via het net bestellen is echt een supper cool spel echt die controler is mega.

Fardo ik heb gisteren post gehad van capcom test begind eind van deze maand.

4. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    ah cool ja jammer dat ik m te laat heb voor de betatest voor live (maja ik moet live ook nog installeren (klote cc))

ik kan wel aan een exemplaar komen ff prijzen vergelijken

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat ze al allemaal waren verkocht?

Maar ik neem aan dat als de Live versie komt er ook weer die grote control dingen worden gemaakt? :confused:

6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

7. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee als het goed is worden er geen extra controllers voor de live versie gemaakt... athans er is nog niets over verteld.

Capcom heeft wel een paar nieuwe games+controllers uitgepoept vandaar dat je hier en daar nog sb sets kan kopen

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zou wel jammer zijn als capcom deze kans aan zich voorbij laat gaan, veel gamers zitten toch te wachten op een goed en leuk live spel.

Als ik van capcom was geweest had ik die controller gewoon weer opgenomen in het assortiment voor Steel batallion 2.

Deel Deze Pagina