SSX 3 of Amped 2....?

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 21 okt 2003.

1. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ìk heb eerst een vraag wanneer kan ik de review van SSX 3 verwachten?

Ik ben nog geen topic tegengekomen over SSX 3 of een echt topic over Amped 2, dus dacht laat ik er maar een beginnen aangezien SSX 3 24 oktober uitkomt en Amped 2 op 14 november (wordt ik 18 dus mag ik me zelf wel ff verwennen.... ;)).

Welke gaan jullie kopen?
    Waarom?
    Waarom niet?
    Wat verwachten jullie van beide games, verbeteringen, nieuwe speelmodes....alles wil ik weten.

Ben erg benieuwd naar jullie meningen over de twee "concurrenten". En jullie weetjes en nieuwtjes over de twee games....

Ik zelf heb op het moment een kleine vorokeur voor Amped 2. Ten eerste omdat ik deel 1 al heb en omdat ik zelf ook snowboard dus dat realistische wel kan waarderen. Ten tweede omdat het onwijs lekker speelt, en ik SSX nog nooit heb gespeeld.

Maar aan de andere kant die 22 mile run in SSX lijkt me ook wel heel erg tof bijna een half uur duurt die afdaling.... dat is egt wel vet.

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  2. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op ign staat er een review over ssx3

3. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Oh thanks ga ik gelijk ff checken..>!

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yup, een review van de PS2 versie, hij krijgt 9.5.

Check it out.

Als ik genoeg geld heb ga ik voor allebei. Maar dat ga ik waarschijnlijk niet hebben, dus ik pak de gene met de beste score. Als ze gelijk scoren dan pak ik (denk ik) Amped 2 omwille van XBL.

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  5. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    zit die screens ook ff te bekijken maar SSX ziet er wel heel erg mooi uit.... maar ook wel heel erg onrealistisch dus denk dat ik daar wel snel op uitgekeken ben.....

wete niet hoe dat zit met amped 2 want dat heb je infeite al eens gespeeld natuurlijk maar dan deel 1...........

6. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ssx nog nooit zelf gespeeld, maar wel gezien, amped 1 heb ik heel even gezien..

Van wat ik heb gelezen/gehoord..
    Amped 2 is realistich/moeilijk
    SSX arcade...

ik ga voor amped 2....omdat ik 'echt' wil snowboarden en geen arcade kleuren/dingen erbij wil hebben....

Met kleuren bedoel ik kleuren op de pistes om het flitsender te maken...

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    SSX 3 dan ook maar dan SSX Tricky (en SSX).

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond ssx tricky niet echt leuk. Begin was leuk maar na een paar banen was voor mij de lol ervan af en werd het meer frustgame. Amped 2 lijkt me ook erg goed, en waarschijnlijk ga ik die ook wel halen.

9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amped 2, vooral vanwege het Live gedeelte en het is een 'xbox only' game ;)

10. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    j amaar die heb ik ook nog nooit gespeeld dus....

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nooit Amped gespeeld. Buiten die demo op de Xbox pod's, maar of je om de 6 seconden 10 seconden wachten spelen noemt :confused:.

12. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een review van SSX 3 op Gamespot.com. Heeft een 9.0 gekregen...

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet cker dat ik voor amped 2 ga ik heb ssx tricky op ps2 gehad best leuk maar zooooo arcade keihard naar beneden blazen door ijsdingen enz........ en amped heb ik op de xbox en is echt super game he:) (op het end iets te moeilijk voor mij) verder top

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ssx3 krijgt wel hele goede revieuws, amped hab ik pas een revieuw van gezien, een 7 ofzoiets. maar das pas 1 revieuw

15. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    SSX 3 wil ik ook gaan kopen lijkt me veel lijper dan amped 2.

gewoon ik vind aktie gewoon wat beter maar iedereen ze eigen mening.

16. samfisher

samfisher Guest

Amped 2 ruult waarschijnlijk zwaar met amped 1 als voorganger , ssx 3 is heel erg onrealistisch........

17. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een filmpje van amped 2 bij gammo gezien. En het zag er eerlijk gezegt niet uit. Het leek minder realistisch en meer de vrolijke kant op te gaan. Ze moeten gewoon op de realistische tour blijven :)

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het LIVE gedeelte van Amped 2 is voor mij al reden genoeg om daarvoor te gaan...

19. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    amped was voor mij dit jaar DE aankoop waar het meeste rendement in heeft gezeten. gekocht voor 25 euro en heel erg lang zoet geweest. de moeilijkheidsgraad is vrij hoog moet ik toegeven maar dat is juist een pluspunt. mensen met een sterke drang om dit onder de knie te krijgen en met name de laatste levels te halen zal ik zeker amped aanraden. ik hoop dat amped 2 net zo wordt en nog beter. ik heb ssx tricky ook gespeeld (geleend) maar daar was ik al na een paar afdalingen op uitgekeken. het leek in de verste verte niet op normaal snowboarden maar gewoon arcade naar beneden crossen. niet voor mij weggelegd.

ik zeg: koop amped 2 en probeer 1e te worden (met amped is mij dat iig gelukt na veeeeeeeel moeite :cool:)

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga iig Amped 2 kopen, ik vond Amped al een topspel, en het Live-gedeelte van 2 is voor mij al genoeg reden om voor Amped 2 ipv SSX 3 te gaan...

SSX Tricky was wel lachen, maar Amped is veel uitdagender en veel realistischer...

Deel Deze Pagina