DuCyCo vertelde mij op Live precies hetzelfde...vandaag <13-10-2003> zal er een nieuwe content download komen waarin onder andere de speed-cheat onmogelijk gemaakt wordt voor het Live-gedeelte.
Ga maar alle koeien van de wereld melken. Tegen de tijd dat je is klaar bent incl. de Himalaya berg beklommen te hebben komt MM3 Downloadable Content wel...
Bill is vandaag nog in NL geweest, of gister ofzo. Hij haddet wel ff mee kunnen nemen. Ik wacht nog steeeds...
dit soort threads zijn overbodig iedereen zegt op die dag komt dat en dat uit maar uiteindelijk komt er niks van
Zo'n post als die van jou is pas overbodig. We zijn gewoon lekker aan het fantaseren wat we gaan krijgen. En of data nu kloppen of niet, het is gewoon leuk om elke keer te gaan checken
Zo'n post als die van jou is pas overbodig. We zijn gewoon lekker aan het fantaseren wat we gaan krijgen. En of data nu kloppen of niet, het is gewoon leuk om elke keer te gaan checken
hep je pijn aan je tenen want je bent gauw op je teentjes getrapt ik word er alleen moe van mensen die elke keer zeggen ik kreeg een brief en daar stond in dat dat en dat uitkomt maar als jij dat leuk vind ik heb een brief gehad en daar stond dat je vannacht om 3 uur en paar nieuwe auto's uitkomen en een nieuwe soort game ga jij dat vanavond chekke ik word er moe van dat ik dan ga kijken en dan dat er niks is
Nou, je doet je username wel eer aan. Ik zie totaal geen hostaliteit in Biscuitje z'n post. Kijk eens hoe dit topic heet, juist MM3 Downloadable content, wat denk je dat dat betekend? Juist, hier praten we over de al dan niet verschijnende downloadable content voor MM3. Dat jij dat niet fijn vind betekend niet dat je totaal nutteloze posts moet gaan maken.
yes dudes ik ga binnen kort ook life spelen maar ik heb tiscali weten jullie misschien of ik een router nodig heb of dat ik het ook via internet connection sharing kan doen . want een vriend van me die heeft chello en die kon het alleen met een router doen .