SubSync, ondertiteling loopt niet goed zelfs na synchroniseren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door deNeut, 22 okt 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb SubSync gedownload en wil de ondertitleing van Pirates of the Carribrean(1 cd versie) gelijk laten lopen met de film en heb de eerste en laatste zin goed gezet. Alleen nu klopt het in het midden niet meer. Ligt het er misschien aan dat de ondertitleing eerst van:
    00.00.58 naar 02.07.40 liep. En hij moet als ik hem goed zet n.a.v de eerste en laatste zin van:
    00.00.42 naar 02.11.05. Dan lijkt het mij er misschien aan dat de ondertitling verplaatst wordt MAAR OOK UITGEREKT ? klopt dat, want hij begint nu eerder en eindigt later, terwijl ik het wel goed instel. Ik heb het al geprobeerd met 3 verschillende Subtitle file's. Anders kijk ik hem maar zonder ondertitleing, goed voor mijn engels.

Thnx

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    misschien ligt het eraan dat je de verkeerde versie hebt van PotC?? kweetniet... maar waar heb je SubSync gedownload??

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dat willen als je de ORIGINELE versie gewoon kan kopen? O-) -foei-

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ligt denk aan de srt file...

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik heb die van ondertitles.nl en die van black phantom en nog een paar geprobeerd

Deel Deze Pagina