Rare's 1e titel valt tegen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door rare_ltd, 22 okt 2003.

1. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    das een Xbox titel. Is dan ook een draad in het xbox games gedeelte

...titel had idd wat duidelijker gekund

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    wat had je dan gedacht van zo'n spel.. ik bedoel.. had je al eens eerder filmpies of screens van dit spel gezien? zo ja... dan was dit geen verrassing..

maarhum.. niet getreurt... conker live en uncut gaat dat prima goedmaken hoor.. daar heb ik het volste vertrouwen in..

4. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Conker is zeer goed ja, maar die heb ik al lang uitgespeeld dus daar kijk ik niet naar uit.

En uit die filmpjes kan ik weinig opmaken, behalve dat de graphics in orde zijn.

5. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    ik had het over de filmpjes van GbG ehum.. toen viel het mij al tegen.. kijk er maar es naar 1tje... dan snap je wel wat ik bedoel..

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok over die filmpjes kan ik weinig zeggen, 't is niet mijn type spel, maar dat zegt niks over de kwaliteit van het spel

(en dat ging over de GbG filmpjes ;) )

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Grabbed by the Ghoulies zag opeens het levenslicht terwijl iedereen dacht dat Kameo het eerste spel zou zijn voor de Xbox. Dit is echt zo'n spel die je zelf moet spelen om te zien wat je er persoonlijk van vindt.

Ik weet niet of het leuk of saai is, maar vast wel weer origineel zoals we van RareWare zijn gewend.
    Ik wacht op Conker's (op live lekker knallen :D) en Kameo en uiteraard Perfect Dark Zero... Dat wordt vast te gek.. Hoop dat alles voor eind 2004 te koop is. _O_

8. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    idd er komen vast nog super goede games van rare.. pd en cl'nu zullen het flink goed gaan maken. .wees niet bang..

9. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel stond eerst op mijn verlanglijstje.
    Het eerste spel van Rare voor de xbox!
    Maar helaas, het valt weer allemaal tegen. Dit spel ga ik dus echt niet kopen voor 60 euro weet ik wel leukere spellen die ik wil hebben.
    Neem bv crimson skies, dat spel is gewoon een must buy.
    Concerning Rare, ach, Kameo lijkt me ook niet echt een spel dat ik moet hebben.
    Ws. eindeloos verzamelen, van lichaam veranderen etc.
    Nee ik wacht op conker multiplayer of beter en daar mogen ze nu echt een keer mee gaan komen: het vervolg op Perfect dark!!!!

En grabbed by the ghoulies koop ik pas als hij voor 20 euro in de uitverkoop ligt.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had die 6 en 7 wel verwacht. GbG ziet er leuk en is waarschijnlijk leuk... als je hem niet te veel speelt.

Deze titel kan je (imo) het best met een party game vergelijken: fun voor een paar uur en dan weer een paar dagen in de kast.

11. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het idee dat Grabbed by the Ghoulies een titel is die min of meer gepusht is door Microsoft om zo te laten zien dat ze de studio niet vergeten zijn. Rare staat bekend om het eeuwige uitstellen van vaak niets anders dan klassiekers, dat was ten tijde van Nintendo in ieder geval wel zo. Rare moest met een nieuwe naam op de proppen komen en dit jaar nog...zodoende is er een flauw concept uit de kast getrokken en hebben ze er er snel een simplistische game van gemaakt. Om vervolgens weer door te gaan met de grote projecten als Kameo, Conker en Perfect Dark Zero. Ikzelf wacht in ieder geval op Kameo, een spel wat naarmate het meer en meer wordt uitgesteldt steeds meer de vorm begint te krijgen van een echte Rareware klassieker.

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik hoop dat rare nog steeds het bedrijf is wat het was, het schijnt dat er vele mensen vertrokken zijn door de jaren heen, mensen die voor een groot deel verantwoordelijk waren voor spellen als goldeneye, de banjo's , conker en perfect dark

dinosaur planet voor de cube was al een rip off, en dit belooft ook niet veel goeds...

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik 't wel mee eens denk ik. Een normaal Rare spel is toch wel 3 tot 5 jaar in ontwikkeling. Starfox Adventures geloof ik ook iets van 5 jaar en dat zie je ook duidelijk in de game terug.

14. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    free radical bestaat voor een groot deel uit ex rare mensen..

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb van dit spel ook niks verwacht. Jammer dat mensen blijven volhouden dat het wel leuk zal zijn omdat Rare het gemaakt heeft. Rare is niet de Rare zoals het vroeger was. Ik betwijfel of ze nog een echte blockbuster zullen maken....
    Met aangepaste spellen als dit, aangepaste Cube en N64 ports zijn mijn verwachtingen zeer laag...

16. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    ja je hebt misschien wel gelijk.. ik zit nu alleen uit te kijken naar een vervolg van een spel dat haast niet beter kan, maar aangezien ik toch al een xbox heb gekocht, zal ik d'r naar blijven uit kijken :)

17. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op hoeveel mensen het vertrouwen in Rare hebben verloren. Volgens de woordvoerder van Rare zijn er toch echt slechts enkele medewerkers vertrokken. De meeste teams zijn nog zoals ze oorspronkelijk waren. Om ze dan af te rekenen op één slippertje vind ik wel ovdrdreven. Veel mensen vielen Black&White toch ook zo tegen, waarom zit de gehele Xbox community dan toch weer rijhalsend uit te kijken naar Fable. Nota bene van een studio die zich nog minder bewezen heeft in het verleden zoals Rareware dat heeft gedaan. Nee, met Kameo zal alles weer op z'n pootjes terecht komen. En nou maar hopen dat ze binnen een niet al te lange tijd met de eerste screens van PDZ p de proppen komen. :)

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    *Droomt dat opeens Rare op 5 december met pakjesavond Perfect Dark Zero uitbrengt* O-)

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het zijn volgens mij wel de gasten die aan Goldeneye en Perfect Dark meegewerkt hebben die weg gegaan zijn. Die hadden toch aan TimeSplitters meegewerkt ?

Maar het blijft een feit dat het eerste spel op de Xbox tegenvalt. De makers van Fable hebben nog geen spel op de Xbox gemaakt, dus die vergelijking klopt niet helemaal.

20. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar toch is TimeSplitters 2 een bagger spel, die ik nog had gekocht ook :mad:

Deel Deze Pagina