Altijd verdedigen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Justixe, 22 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil even vertellen waar ik mij aan stoor:

M a r i a X i en ik (we zijn collega's) hebben nu een aantal keer onze xbox naar het werk genomen om daar tot 's avonds laat te gamen. Xbox linken, beamers aansluiten en fraggen maar!!! Echt geweldig!

Waar ik mij nu aan stoor, is het feit dat er veelvuldig andere collega's hun kop om de deur steken met de opmerkingen: "Deze xboxen zijn toch zeker wel omgebouwd, he?" en "Jullie zijn echt gek, dat je hem niet hebt omgebouwd."
    Echt irritant dat wij dan moeten gaan uitleggen waarom we hem niet omgebouwd hebben. Alsof het juist standaard is om het wel te doen. We moeten onszelf dan echt verdedigen!! Nu weet ik ook wel dat het lonkt om er een zoveel gig HD in te zetten, maar op de een of andere manier wil ik er niet aan. En dat snappen ze dan niet.

Zijn daar meer ervaringen mee?

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ken niemand met een omgebouwde xbox. Btw als ik hem omgebouwd had was ik nu de *** want ik moet hem laten repareren en dat doe ze niet meer als ze een modificatie binnen krijgen.
    Dus ik ben blij dat ik m nog gewoon standaard heb.

3. zeroxxl

zeroxxl Koekert

Leuk Bevonden:
    0
    Ken ook een jongen die zijn box heeft omgebouwd, hij is er heel blij mee, ..., als je niet op live wil of kan is het misschien wel leuk, maar niets voor mij

4. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad een argument die we dan in de strijd gooien, samen met het feit dat je met een omgebouwde xbox niet Live kan.
    Dan krijgen we weer terug dat je wel via xbox-connect kan gamen en dat dat ook wel goed is... pfff, losers. |:-

5. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Maar waarom dan niet?? Dat vind ik altijd moeilijk te verwoorden, waarmee het een oneindige discussie is...

Edit: let wel, ik ben echt een tegenstander van ombouwen en zal het dan ook nooit doen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ja lekker en dan stopt men met het uitgeven van spellen omdat er niks meer aan verdient wordt en dan sterft de xbox een wisse dood...

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben zelf ook geen voorstander van ombouwen maar volgens mij ligt het succes van de PS2 in het feit dat hij zo makkelijk om te bouwen is.

8. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind toch altijd dat een officieel spel gewoon iets heeft. Je krijgt er een doosje bij en boekje en het staat voor eeuwig mooi te pronken in je collectie. Het geeft je gewoon veel meer de drang uit te spelen dan wanneer je in een uur een spel kan downloaden, hem op een CD pleurt en vervolgens na 2 uur spelen voorgoed aan de kant gooit omdat je alweer het volgende spel gaat proberen. Dat is wat ik er op tegen heb :).

9. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je helemaal niet te verdedigen,
    je bent niet verplicht om uitleg te geven of zo.
    Pfff, zou jij je moeten verdedigen omdat je 'legit'
    op je xbox speel. Da's de omgekeerde wereld IMHO.

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk ben ik er zwaar tegen...voordat ik een spel koop kijk ik gewoon of hij goed is of niet volgens sites/magazines :)

11. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met femmerink eens, gedownloade spellen hebben niet dat profeesionele tintje wat normale spellen wel hebben.

12. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    volgens mij kan dat niet want er is denk ik een beveiliging voor..
    (heb tenminste geen ervaringen;) *) )
    maarja het is gewoon echt stom...
    lijkt net alsof ik mn xbox wat aandoe...

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Idd net als wat doerak15 en femmerink zeggen, je download een spel en je speeld het, na 2 uur gooi je hem weer aan de kant. Je hebt een tering grote bult met illegale spellen maar je weet niet wat je moet spelen. Je hebt weinig drang om ene spel echt uit te spelen, omdat je toch denk van ach boeiend die euro. Ten tweede als je wat met je xbox krijgt ben je de bok, dan mag je gewoon een nieuwe xbox kopen omdat je lens bijv wat beschadigd is die normaal gewoon gratis binnen de garantie vergoed word. Ik heb zelf ook liever een mooi doosje met cover boekje en die hele shit het lijkt veel echter en het geeft je ook toch wel een trots dat je dat toch maar weer gefixt hebt. En als je bijv dat ding gaat ombouwen kan het ook fout gaan. Dan kun je je box dus ook gaan shaken. Ik ben gewoon anti xbox ombouwen. PUNT _O_

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    /Mod Edit

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  15. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    en maak je je geen zorgen over je (inmiddels niet meer geldige) garantie dan??

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee hoor, kijk als een apparaat word gemaakt word hij gemaakt dat hij bv. 5 jaar meegaat. Als de xbox 2 uitkomt koop ik die en blijf ik de xbox 1 houden voor zijn overige toepassingen zoals films kijken.

Als mijn xbox kapot gaat zal ik eerst zelf kijken wat er mis is en als het mij niet lukt gaat ie naar een vriend van mij. Die gast weet er veel vanaf maar niet alles is te maken. Dan zit er niks anders op om gewoon een nieuwe te kopen. Maar 1 vriend van mij heeft een xbox die ie nooit gebruikt (makkelijk overkopen). Kan altijd de refurbished xboxxen kopen.

Als dat niet lukt kan ik altijd een nieuwe kopen in de winkel, die kosten toch bijna niks meer (heb die van mij op release date gekocht). Er zit een risico om hem om te bouwen. Maar kijk bv. Halo mijn xbox geeft inderdaad krasje op de buitenkant. Maar waarom maken? Halo doet het nog steeds perfect ook met krasjes.

Mensen denken te snel dat er iets kapot gaat. Mijn xbox is al perongelijk 3x van een hoogte van anderhalve meter naar beneden gedonderd, toen ik hem open had liggen. Nog niks gemerkt dat het kapot is. Dus dat ding is sterker dan sommige mensen denken.

Hoeveel xboxxen zijn hier nu kapot op het forum? en hoeveel bezoeken dit forum? ik denk dat het maar een klein percentage is.

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ieder z'n mening dan he ;)

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Gelukkig wel anders zouden sommige spellen nooit gekocht worden.

19. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

mijn xbox is 1 een week na aankoop 'doodgegaan', bleek t de voeding dinges erin te zijn...
    nadat het was aangekomen.. deed mn controller echt heeel vaag...
    en dat in 2 weken totaal...

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    shit happens, maar niet bij mij. Kijk het heeft bijna 1 jaar geduurd voordat ik hem heb omgebouwd dus als het ding gammel was was dat wel gebleken in het eerste jaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina