ik heb net halo in huis en net geprobeerd te installeren kreeg ik eerst een venster waarin ik de gebruiker moest selecteren waar Halo op zou moeten gaan staan. ik klik dus op mijn eigen account. maarja toen ik daarna op ionstall klikte in het halo installatie venster stond er dit: Administrator privliges are required to install or uninstall Halo dat is nu nog m'n moeder nou is mijn vraag kan ik mezelf administator maken van mijn computer( of wat ik dan ook moet doen om het te kunnen installeren) en hoe? ik heb wel vaker iets geprobeerd te installeren waarbij ik ook dit gezeik kreegen ik wil r nou wel eens vanaf
Je moet het installeren als je op je moeders account zit. Je kan ook alleen jezelf administrator maken als je op de account van je moeder zit. Dan moet je het type account veranderen in Configuratiescherm -> Accounts.
Waarom maak je niet gewoon iedereen op je pc een administrator, dan heb je al dat gedoe ook niet. Je kunt dan in elke account doen wat je wil*)
Jah, maar misschien wil zijn moeder dat niet hè Zoniet, dan moet je het op je moeders account installen
thanx heb t al verandert maar wist me moeders wachtwoord niet dus.. en nee ik ga niet iedereen beheerder maken, ik ben liever alleenheerser op de computer
Ik heb ook een probleem met halo op de pc. als ik het opstart krijg ik een heel zwart scherm, het geluid is er wel en alles maar je ziet gewoon niks.
Weet wel zeker dat dat het probleem is, het gaat tenslotte erom dat er niks op je scherm verschijnt. Oftewel ----> videokaart. Even nieuwe drivers downloaden denk ik.