ps2 gaat concurent maken voor MotoGP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door rare_ltd, 22 okt 2003.

1. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ja... misschien wel de beste xbox live titel gaat een concurent krijgen, niemand minder dan Polyphony Digital gaat aan deze titel werken en 't moet eind volgend jaar af zijn. (dus iedereen kan voorlopig nog even rustig slapen :))

Maar laat toch goed zien dat playstation de xbox goed in de gaten houdt.

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Is dat het bedrijf dat ook Gran Turismo maakt?

Nou ik ben benieuwd hoor.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PS2 heeft al een aantal jaar een zogenaamde concurrent voor MotoGP. Althans, de Xbox versie is later uitgekomen en daardoor eigenlijk de concurrent. Je moet wel van hele goede huize komen wil je MotoGP2 kunnen wegblazen denk ik, maargoed Polyphony Digital is dan weer een interessante naam...

4. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Interessante naam ja maar goed in uitstellen dus waarom zouden ze al zorgen gaan maken als dat spel pas eind 2004 ofzo uit komt? Daarbij moet dat spel wel HEEEEL goed worden want ik vind MotoGP2 al megagoed.

Daarbij gebruikt MotoGP2 nog lang niet het maximum van wat de Xbox aankan dus ben benieuwd hoe MotoGP3 gaat worden als die er ook komt. De PS2 heeft het nadeel met oudere hardware te werken dus ze zullen er wel alles uitpersen maar misschien ook wel wat details weg moeten laten helaas. Maar als de replay waarde heel hoog is straks dan kan het een topper worden. De makers willen natuurlijk dat je constant naar de game grijpt om het verder te spelen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ze de engine van GT3/4 gebruiken, dan maak ik me geen zorgen over de graphics. Maar ik maak me wel zorgen over de controls: gaan ze dezelfde controls als Moto GP (Xbox) gebruiken of gaan ze andere controls gebruiken? Hopelijk niet die van de Moto GP reeks van de PS2.

Btw, ik dacht dat de voorlopige naam "Gran Turismo Bikes" was.

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel wordt vast gewoon opgenomen in de Gran Turismo reeks, dus 't zal ook wel dezelfde kenmerken hebben als z'n auto broer: goede controls (ja, daar besteden ze heel veel tijd aan), mooie graphics en natuurlijk de nodige (zeer veel dus) licenties zullen ook wel niet ontbreken.

7. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    is het niet mogelijk dat ze die stiekem toevoegen aan GT4?

8. alibi

alibi Guest

nee, ik weet wel zeker dat ze dat niet zullen doen. dan zouden het hele Gran Turismo geschiedenis plaatje omver gooien door opeens motoren en in te doen!!

ik wilde net dit nieuws maar er was er dus een voor me!

klik

idd, van spong... maar het gerucht gaat al een tijdje...

"de game zal met GT4 een geintegreerde online functie krijgen" (vrij vertaald:p )

lijkt mij erg leuk! afwachten maar!!*)

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel gaaf om met alle bekende motors te rijden. Honda, Suzuki, Ducati. Al die modellen :). Ach het is afwachten.

Deel Deze Pagina