Splinter Cell downloadable content

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Freddy Xbox, 21 okt 2003.

1. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes, ik heb een vraag... Ik wil extra levels voor splintercell downloaden, maar het lukt niet. Als ik op content download oid druk gaat die verbinden, maar op een gegeven moment zegt die dat de xboxliveservice niet reageert en dat ik het later nog eens moet proberen. Maar dat heb ik al een aantal keren geprobeerd. Ik snap niet hoe dit komt. Kan iemand me helpen?

2. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    start je Xbox eens op zonder disk....en ga dan naar Xbox Live...misschien dat het je wel geen verbinding heb......

Heb ik ook weleens last van want ik heb via Pc door ge-linkt.

3. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik wel verbinding. En ook ik heb ics.

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ook weleens gehad met downloadable content dat het dan ff niet wou werken.

Probeer het morgen nog is zou ik zeggen, misschien werkt het dan wel hoor. Hoop het voor je. :D

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het kan ook komen omdat je het juist via je pc hebt aangesloten.
    Ik weet voor 90% zeker dat als je het met een directe kabelmodem-->Xbox verbinding probeerd,dat alles werkt.

Greetz Angelo

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je ADSL hebt, wat voor modem heb je? Want ik heb hetzelfde gehad met de Alcatel Speed Touch Home modem, die moest ik eerst tweaken (je modem upgraden naar een soort router zeg maar) om m'n Xbox Live fatsoenlijk te laten werken. Er staan wel een aantal threads hierover in het Live & Networking forum.

7. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moest bij mijn Alcatel Speedtouch 510i een diskette installeren naast de cdrom die in het pakket zat op mijn computer met instellingen van KPN/BBNED/VERSATEL zodat het pas ging werken. Daarvoor werkte het niet. Bedoel je dit DarkwingDuck?

Maar als hij wel gewoon op Live kan normaal en dat het nu dan met downloaden niet werkt... vind ik dan wel raar.
    Ik heb dat ook weleens gehad hoor dat ie opeens niet kon downloaden maar een dag erna wel. Is het dan momenteel te druk daar met downloaden ofzo? :confused:

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  8. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Alcatel Speed Touch Home modem en ik heb al andere content voor andere spellen gedowload. Daarom vind ik het zo raar. Vanavond probeer ik het nog eens (ookal heeft dat weinig zin denk ik) en anders morgen weer. Ik hoop dat die het snel weer gaat doen.

9. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan het niet gewoon zijn dat de content download server te druk is? Gewoon later op de avond nog eens proberen zou ik zeggen... :)

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, op de dag dat het level uitkomt werkt het perfect. En een maand erna zou het niet werken omdat het te druk is :{ Leuke theorie.

Maareh, het lijkt er dus op dat je hetzelfde probleem hebt als donkervleugeleend. Misschien kan hij even een link geven van de betreffende thread.

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    denk trouwens dat microsoft wel dure servers heeft voor live

12. mickey_nl

mickey_nl Xbox fool!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je soms een firewall op je pc geinstalleerd? Je moet namelijk enkele poorten open hebben staan naar je Xbox anders kan het zijn dat het niet werkt!

gr,

Mickey

13. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen firewall en ik word er nu onderhand helemaal gestoord van!! Weer een nieuw splintercell level en ik heb de eerste nog niet eens kunnen downloaden. Als ik op download klik moet ik inloggen. Dat doe ik en er staat dan dat die eerste een benodigde update van xboxlive nodig heeft. Klik op a en even later "xboxlive is not responding, please try again later".. :'-(

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Dan klopt er iets niet met je verbinding denk ik. Kan je wel bij andere games alles downloaden?

15. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Welke content is gratis van Splinter Cell?

Ik zie Kola cell, Vselka Submarine en Vselka Part One.....

Zijn deze alle drie GRATIS????

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, alle 3 gratis te downloaden. :)

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb gehoord dat ze dat over een tydje betaald wilde doen... dus dat je het snel moest downloaden?

18. yaco1969

yaco1969 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is bij de meeste dit probleem al opgelost?? ik heb koala wel al kunnen downloaden toen hij uitkwam maar nu blijft inderdaad download levels knipperen. voor de rest nix.. kan het spel zelf nu ook niet starten.. (hoeveel tijd moet ik er ongeveer voor uittrekken voor dat downloaden.. ik heb normale adsl verbinding.100 kb/s

ik heb mijn controller op poort 3 aangesloten van mijn x box. en inderdaad... 2 minuten.. binnen.. zucht..

Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    bij UC duurt het bij mij hooguit 2 min voor een lvl...
    en ik heb de minimale eisen van live

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, zo vaag is dit probleem. Ik heb er ook last van. Eerst kon hij ook niet levels van ghost recon island thunder en brute force downloaden, maar dat is nu gelukt. Alleen splintercell blijft vaag doen... :confused:

Deel Deze Pagina