ja maar hij denk vast, "Game Help" hij heeft hulp nodig bij een spel. ik weet niet hoe Spiderman is dus ik kan je nie helpen.
Xbox Game Help / Cheats Kom je niet verder met Halo of ben je op zoek naar cheats dan ben je hier aan het juiste adres..
Ik heb alleen de PC versie, ik weet niet of ze vergelijkbaar zijn. Maar de game ziet er strak uit en het voelt echt alsof je in de film zit. Het vliegen is zo realistisch, het is bijna creepy. Alleen op de PC zijn de controls echt bagger, maar ik denk dat die best wel eens heel wat better zouden kunnen zijn op de Xbox.
nou vette feest. Weet iemand nou heo eht spel is ??????????????????????????????????????????????????????????
waarom moet ik rustig doen. en het was een vraag en onzin zoals jij nu zit te doen is ver van onderwerp dus geef gewoon andwoord en geen domme antwoorden die er niks mee te maken hebben.
Ok ok zal ik ff antwoord geven dan? Ik heb hem sinds vanmiddag op de GameCube en het ziet er ZEER goed uit. Speelt ook wel lekker, alleen vreemd dat je kan slingeren als er geen gebouwen in de buurt zijn
whaaha BEDANKT eindelijk goeie gast. thnx. denk dat ie er binnenkort bij zit. heb net effe james bond gehaalt en snap niet waar die knakker hier nou over zat te zeuren want hij is wel cool. Kan natuurlijk niet tippen aan HALO maar daar moet je bij een game ook niet van uit gaan Maarrre bedankt.
Hey Wouter waarom heb je hem op de cube in de Box versie zit een extra eindbaas toch, en nog wat andere geinige dingen????
Spiderman Spiderman is een zeer goed spel!!! 007 vindt ik niet goed ik heb ze bijde liggen en als je ze naast elkaar legt zo ver dat kan is Spiderman 10x beter. maar dat is mijn mening
Ik vind alleen de controls een beetje verwarrend maar het speelt wel erg lekker eigenlijk. Ik heb echt nog helemaal 0,0 spijt dat ik er 70 euro aan uitgegeven heb.
Kheb hem net uitgespeeld!!!! Ik vind het echt wel een koel spel, heb er maar 1 woord voor: HUREN, en niet kopen echt zonde van je geld om hem te kopen als je er goed voor gaat zitten dan speel je hem ik 4 a 5 uurtjes uit. Als dat gelukt = zal je hem echt niet zo vaak meer in je box stoppen geloof mij!!!!!!! Greetz!!
Zijn de XboX-versie en de PC-versie het zelfde?? Zoja, Koop het niet! Je speelt het echt heeeeeeel snel uit!!