Fifa 2004 [PS2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door occultux, 22 okt 2003.

1. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    fifa 2004 ps2

zijn er al mensen die hem hebben voor de ps2 ?
    hoe zijn de graphics tav de xbox versie ?
    zou hem liever voor ps2 hebben omdat de controller me beter lijkt daarvoor 8)

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik wil hem ook omdat ik net de Netwerk Adapter heb gekocht inclusief headset. Kan ik lekker online gamen maar ik heb hem ook nog nergens in de winkel gezien, helaas.

3. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil hem hebbe voor de pc maar kan hem ook nergens vinde hij zou toch ook vandaag uitkomen

4. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Yes ik heb hem. Terwijl ik dit post zit ik nog op school dus heb hem nog niet kunnen spelen. Als ik heb hem gespeeld als ik thuis ben post ik mijn bevindingen wel en ook post ik hoe hij online speelt.

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik ben ook wel benieuwd. vooral of het niet enorm frustrerend is als je pes3 gewend ben...

speel je pes3 nog veel go ahead?

mischien kunnen we in de toekomst keertje fifa;en :9

6. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Jah dat speel ik nog dagelijks. Maar ik ga ook veel Fifa 2004 spelen en dus ook online. Maar gaizka heb je ook een headset voor de ps2 want die heb ik wel dan kunnen we ook praten tegen elkaar en dan voeg ik je ff toe aan mijn buddy list.

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    heb nog geen headset helaas, maar daar moet je zeker socom voor hebben? of is hi ook los verkrijgbaar met de adapter?

ik ga er nog ff over nadenken, mischien is het wel leuk, maar las je pes gewend ben lijkt het me frustrerend

8. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Nee hij is ook los verkrijgbaar dat heb ik ook gedaan en dat is diegene van logitech. Het is wel ff wennen naar pes maar als je eenmaal online bent is echt gaaf.

Deel Deze Pagina