Ja, ja 31 oktober is het eindelijk zover......... Dead or Alive: Online . Weet jij nog niet zoveel van de game? Lees de preview. Screenshots: meer screenshots
Lijkt mij echt een supervette game, denk alleen niet dat hij veel van 3 verschilt behalve natuurlijkk het online aspect, en 60 euro is toch best veel geld. deze ga ik wel tweedehands halen denk ik.
31 oktober al? Wow, dat wist ik niet. Het is jammer dat er geen system-link optie in zit.:{ Ik heb geen Xbox Live, dus zo zou ik wel online kunnen spelen. Ik weet niet of het wel waard is om hem dan nog te kopen. Is er eigenlijk nog iets bijgekomen buiten betere graphics en xbox live optie?
Komt ook zomaar uit het niets dan... dacht dat ie nog lang niet uit zou komen. Ik ben nog steeds wel zoet met DOA3 dus denk niet dat deze versie veel toevoegt. Ja, je kan wel online gamen maar je kan ook thuis met wat vrienden potjes doen, stuk gezelliger. Is het ook bekend of je met 4 tegelijk op scherm elkaar in elkaar kan meppen? Lijkt me wel ruig dan Ik hoop wel dat ze er een zacht prijsje voor maken. Bijv. 45 euro.
Hoewel ik al bijna zeker weet dat ik hem niet ga aanschaffen (geen Live en geen mega DOA-fan) ben ik toch wel wat in het spel geinteresseerd. DOA Online is een van de weinige fighters met ingebouwde online mogelijkheden (emulators/roms tel ik dus niet mee). Er is wel Capcom vs SNK 2: EO, maar dat is 2D (niet dat ik daar iets tegen heb, integendeel ) en het Live gebeuren schijnt iets te zijn wat de developers op het laatst nog ingebouwd hebben en wat ook niet onderhouden wordt (gepatched etc). Verder rest is een 3D fighter online iets anders (veel unieker) dan een first person shooter of racespel aangezien een hoog aantal frames per seconde veel belangrijker is, omdat er veel meer én sneller op de tegenstander gereageerd moet worden (ik kan het helaas niet beter uitleggen). Het is dan ook niet zonder reden dat ze ouwe titels op een bestaande engine oppoetsen, in plaats van een compleet nieuwe spel. Zo kunnen je zich uitgebreid op het Online gebeuren concentreren, hoewel ik ook verbaasd ben dat het spel al zo binnenkort in de winkels ligt Is het overigens al bekend is of de "nieuwe" characters uit deel 3 (Christie, Brad Wong, Hayate/Hitomi) ook in deze titel voorkomen? Zou wel zo leuk zijn
Hij komt echt niet 31 oktober uit, het staat dan wel op tothegame.com, maar ik geloof daar echt niets van, ik eet m'n pet op als ie die dag uitkomt, en nee de characters van DOA 3 zitten er dacht ik niet in
ik ga deze game niet halen... fighting games online zullen zeker goed worden, maar imo is dit gewoon DoA3 met online functie, en DoA3 is leuker om met zn 2-en of 4-en op de bank te spelen dan over Live... maargoed, het voegt toch weer iets toe aan het xbox-assortiment
Xbconnect, maar Tecmo/Team Ninja zal dat zeker niet daarvoor inbouwen, dan blijven er idd totaal geen redenen over daarvoor.:{
Hmm... Ik weet het eigenlijk niet. DIt leek me soweiso een must haveo mdat ik gewoon dol ben op DOA3 maar het zou wel triest zijn als die chars er uit zijn gehaald. DUs gewoon DOA2 maar dan Live en verder niks? Dat bestaat gewoon niet. Ik denk niet dat ze zich er zo makkelijk vanaf zullen helpen... er moet haast wel iets nieuws inzitten. Ook geloof ik niet dat het 31 oktober al in de winkels ligt. Nogmaals: dat bestaat gewoon niet En ik hoop ff dat ze ons NIET gaan afzetten en inderdaad 45 euro vragen....
Ik weet ook niet cker of die nieuwe characters uit DOA3 er in zitten maar ik d8 het wel. Want het is gewoon een DOA1 en DOA2 samengevoegd en graphix wat op gepoest (d8 gelezen te hebben in stijl van DOAX). Kijk maar hier staat dat hij 31 oktober 2003 uitkomt en ik heb nog nooit gezien dat To The Game het fout had. En wat bedoel je iegenlijk afzetten met 45 euro?
Ik bedoel dat ze niet voor een opgepoetste versie van een oude game waar mensen al eerder 60 euro voor moesten betalen, alsnog weer 60 euro gaan vragen maar gewoon normaal 45 ofzo
Ik zou het niet zo erg vinden als hij 60/70 euro kost, want ik heb de eerste 2 delen nog nooit gespeeld en hij is Live, en daar gaat het mij om
Ik zou er best wel €60 voor willen betalen, maar als de nieuwe DOA3 er niet in zitten. Dan wil ik er niet meer dan €50 voor betalen, al zal ik waarschijnlijk niet aan de verleiding kunnen weerstaan om hem voor €60 (indien hij zoveel kost) te kopen. De game komt niet uit op 31 oktober, er zelfs nog geen releasdate bekend gemaakt. Tothegame zit soms wel fout en/of loopt achter.
1. Omdat ik zéér veel weet (vind ik toch) over de DOA reeks. 2. Hier is het op XBW bevestigd. 3. Als de game op 31 oktober zou uitkomen, dan zouden we nu overspoeld moeten worden met info, media, screens en misschien zelfs de eerste reviews.