Wwe:raw Ii

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 23 okt 2003.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is er geen ondertiteling in WWE:RAW II in deason heel raar.
    Ik kan niet liplezen.
    In Smackdown had je dat wel.
    Kan iemand vertellen hoe je ondertiteling in SEASON krijgt want ik weet nu niet waar het overgaat i dat hele spel.
    En als ze nou ook stemmen er in haden gedaan hoefde het niet maar ik hoor helemaal geen fuck.
    :mad:
    Waren ze te lui of zo omdat er even in te doen als ze da hadden gedaan was hete en veel beter spel geworden!

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  2. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    OOPS is in de verkeerde forum.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Verplaatst naar Game Help

4. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is geen ondertiteling en ook geen stemmen. verder is het wel een goed spel maar 1 grote misser: ik heb een samen met een vriend gekocht zodat we allebei een worstelaar zouden maken en dan met memorycard over zouden plaatsen en dan tege elkaar battelen. DIT KAN NIET! je kan niet je character op een mem card zetten. of is iemand dit wel gelukt? ik heb er geen enkele optie voor gezien... en ik heb lang gezocht

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt copy ofzo...daarmee kan je het doen. d9 ik

maar iig in raw zn season mode kun je eigenlijk wel duidelijk zien waar het over gaat....ik althans.

6. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ook hoor...

Je ziet toch waar ze zijn enzo, en omdat je zelf inpland kan je weten wat er gaat gebeuren ( en het staaat onderin ). Ik vind dat de makers de bewegingen goed genoeg hebben gemaakt om te kunnen zien of je succes hebt of niet. Zie je dat niet komt er zelfs nog een schermpje NA het filmpje dat duidelijk maakt wat er gebeurde. De Match Announcements vind ik zelf ook onduidelijk, daar heb je gelijk in. Maar ook daarop volgt waar het over ging...

Dus lui zijn ze niet geweest, maar stemmen zou een goeie zijn voor WWE RAW III ( maar het is echt moeilijk om dat erin te maken hoor!!! Geloof mij ;)

7. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ok thanks
    Maar ik vind het nog steeds heel raar dat er geen ondertiteling of stemmen in ziteen.

Deel Deze Pagina