ik ga een nieuwe all in one printer halen en ik lees zo dat je er netwerk ofzo kan aansluiten maar wat voor een nut heeft et?
Bv.: Pc 1 drukt iets af --> wordt met die printer gedaan; pc 5 drukt iets af --> wordt ook met die printr gedaan.
Hij bedoelt volgens mij dat je dan niet voor iedere comp een printer hoeft te kopen maar gewoon die kan gebruiken. Het is een mooi product zo'n all in one. Maar volgens mij zijn de toegevoegde waarden klein. Een netwerkprinter is een beetje overdreven als je met minder dan 4 comp's hebt (gewoon aan een de printer hangen en dan die printer delen). En die fax/scanner etc. heb je weinig aan of heb je zelfs al staan (scanner vast wel). Ik vind het wat overbodige dingen, maar je het is jouw keus. Greetingzzz, Rox
ja ik wil die scanner en et is een koopje me oude kapotte printer inleveren en dan ksot die all in one printer dan maar 120 bij megapool
ging vandaag naar de winkel, en hij zei dat het een fout in de folder was, het ging om het nieuwere type: de psc2110 (normaal 200, nu 119) ik ga em zodirect kopen
Damn, da's inderdaad een leuke prijs. Bovendien is die 2110 de beste koop in de Consumentengids geloof ik... Het grote voordeel van een all in one is dat je alles heeft compact hebt. Een losse scanner neemt erg veel ruimte in...
Ik heb hem hier ook staan, is echt een fijn ding, scant snel, print rustig, en redelijk snel, ook mooie kwaliteit. En vooral dat je kan kopiƫren is makkelijk! Is zeker geen miskoop!