Als ik Vice City (origineel, wel geleend) installeer dan stopt ie er mee en geeft ie deze vauwd Weet iemand dus wat dit in houd, en hoe dit (eventueel) op te lossen valt? B.V.D. Blokkie
ik zie dan geen rood kruisie, maar wel een zwart scherm alleen zie ik de onderste cm, wat waarschijnlijk van xboxworld is
Ja sorry, heb klein probleempje met het uploaden, wordt zo snel mogelijk gemaakt....hoop ik /edit: Hij doet het al, posten maar !!
Hij ziet er inderdaad nogal vies uit ff schoonmaken met cd reiniger en al die sjit /edit1: heb hem ff schoongemaakt, maar het lijkt wel alsof er allemaal putjes in zitten /edit2:Even kijken of hij hem nu wel installeerd, is er anders nog een alternatief? Heb weleens gehoord van met tandpasta ofzo /edit3: Hij doet het nogsteeds niet, heb in de DVD (16x)geprobeert en in de CD-rw (52x32x52).
Ik zou hem niet met tandpasta schoonmaken krijg je denk ik nog meer krassen en wordt ie ook lekker vettig van.
ja als je een CRC fout krijgt ligt 't aan dat die je CD niet goed leest, je moet 'm beter schoonmaken een slomere CD speler leest 't misschien wel goed
Heb ook in de DVD speler (16x) geprobeert, maar daar doet ie ook niet zo veel. Ik ga nu proberen om de bestanden te kopiƫren van de cd naar pc, maar heb weinig hoop /edit: Heb alles over kunnen krijgen behalve Data2(680mb), daar is ie nu mee bezig, dus ik neem de tijd. Anders moet ik dat bestand ergens los downen /edit2: Hij gaf weer dezelfde vauwd, dat ie hem niet kon lezen (alleen dan in niet-leesbaar-nederlands ) Iemand nog alternatieven? Misschien de cd naar de acupunctuur sturen ofzo?
je kan ook ff proberen er met winiso er een iso van te maken. daarna kan je m zo opnieuw ff op cd zetten.
Is het een echte of een gekopieerde? Maak de onderkant van de cd-rom maar is goed schoon ja. Misschien helpt het ook wel om wat te blazen in je cd-rom/dvd/cdrw drive. Of misschien handig als je ff je computer opnieuw opstart en nog is probeerd? (rest van de programma's uitzetten) Je kan ook ff windows updaten via update, misschien dat het daarna ook wel werkt. Genoeg mogelijkheden al zeg ik het zelf. *)
Antwoorden 1) Hij is echt 2) Cd schoonmaken heb ik gedaan, CD-RW/DVD-blazen niet, pc is nog geen 3 week oud. Heb ik al gedaan, hij blijft de fout aangeven, ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan de cd 4) Heb ik toevallig gisteren nog gedaan, toen was er een nieuwe update beschikbaar dacht ik.
als je een re-writable hebt, probeer dan is die "data2.cab" op "2-speed lees snelheid [& brandsnelheid]" (of iedergeval zo laag mogelijk) naar je RW te kopieren. Als die dat niet goed, denk ik niet dat je die CD met jou computer kan lezen