fifa 2010 moet top worden het is nu al een mooi spel en dan kunnen ze nog meer op zo'n dvd pleuren dus veel game modes en hij word natuurlijk nog mooier als je de vooruitgang van de laatste 5 jaar ziet
Fisichella: lijkt mij niet zo'n top spel gewoon elke keer optijd op 2 knopjes drukken lijkt mij saai worden na een uurtje
Een nieuw deel in The Elder Scrolls serie... Nog groter Nog meer opties Grafish mooier en gedetailleerder Speelbaar over live (ala PSO) Mogelijkheid om necromancer, en later lich te kunnen worden... etc., etc., ad infinitum
Ja dat weet ik, maar dat soort spellen bestaan ook al, maar ik wil er een nieuw idee voor hebben (zou niet weten welk ) En de darters moeten ook echt goed lijken
Aliens vs. Predator 2 op de xbox. Ik heb deel 1 helemaal grijs gespeeld, maar deel 2 heb ik doordat mijn pc niet snel genoeg is nooit kunnen spelen. En dan bedoel ik dus een shooter, en geen RTS.
Steven Seagal meets Max Payne meets Final Fight meets Grand Theft Aut_ . *) Dat zou me toch wel super lijken. Met Steven Seagal badguys inelkaar trappen/overrijden. Sick! Meer hoeft er niet in het spel te zitten, zolang je maar veel moves kan uithalen en vooral veel botten kan zien breken. *neemt chillpil