XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 3 - De finale!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 25 okt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is spannend! In de drie poules is er namelijk nog geen beslissing gevallen wat betreft het kampioenschap en dat terwijl de laatste twee races voor de deur staan!

    Philip Island en vervolgens Valencia. Twee totaal verschillende circuits met elk een eigen vereisde stijl.

    In Poule A gaat Alex V op kop door de afwezigheid van King Tuur de afgelopen 4 races. Tuur kan theoretisch nog kampioen worden, maar is volledig afhankelijk van dat wat Alex V doet in de races. Weet hij gewoon in de top drie te finishen is het kampioenschap voor hem!

    In Poule B gaat ook nog maar tussen twee man: X Syth en Godie. Het onderlinge verschil is 20 punten, in het voordeel van Godie. X Syth lijkt echter de laatste weken in goede doen te zijn, dus dat kan nog een leuke strijd worden.

    Poule C spant echter de kroon, daar kunnen zelfs nog vier man het kampioenschap binnenslepen. rebel INS NL, Crazy Killer NL, Eastmaster en Supercharged1, met waarschijnlijk de meeste kansen voor Rebels INS NL en Crazy Killer NL.

    Ik hoop vanmiddag nog even álle pagina's weer helemaal bij te werken, wat ik al een aantal keren heb belooft ;) Veel succes iedereen morgen bij de races!
     
  2. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je het kunt X-Syth :p Of moet ik weer een strijd liedje voor je zingen ;)
     
  3. rotsj

    rotsj Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    nu hoort ome godie er eindelijk bij. :p
    kzal hem 1 dezer dagen ff zoek rijden op m'n eigen gixxer hehehe
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    en ik dan:p
     
  5. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, zing maar liedje :p
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    *NU ALLEMAAL TEGELIJK* (met echo 8) )

    "Op een grote paddestoel rood met witte stipjes " :+
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had dit topic eigenlijk opnieuw gestart om de slowchat nog enigszins tegen te gaan, of het in ieder geval te houden op MotoGP. :)
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Excuses _O_

    @WouteR: Komen er ooit nog is toernooien voor MotoGP2 zodat nog meer mensen mee kunnen gaan doen? Veel hebben MotoGP2 pas nadat die toernooi begon denk ik of wisten het toen niet.

    *beetje offtopic*
    Worden er ook nog meer toernooien gehouden voor andere live enabled games? (bijv. PGR2, TopSpin, DTM Race Driver Live)
    *beetje offtopic*
     
  9. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe het zal gaan morgen ... moge de beste winnen ... en de rest uitvallen met netwerk problemen :p


    succes allemaal
     
  10. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Alex je moet wel winnen he ;) Hetzelfde geld voor X Syth :cool:
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    *Hoopt op een nieuw MGP2 toernooi
     
  12. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    same here, Bazzie...

    ik had MotoGP2 net gekocht toen de het de laatste dagen van de inschrijving waren... en ik wilde eerst een beetje oefenen, dus ik hoop ook op een 2e toernooi met MotoGP2 :D
     
  13. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik zou graag nog een keer mee willen doen aan een toernooi.

    Maar voor morgen met het denk ik wel kunnen om de titel te pakken. Sta namelik maar 5 punten achter Rebel INS. Moet alleen geen fouten maken.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb wel een aantal dingen 'geleerd' qua organisatie in dit toernooi; Inschrijving moet korter duren (helaas toen wat verlengd door vakantie periode) en de gehele competitie niet meer dan 4 weken. Ik denk dat dat ook het uitgangspunt moet zijn van een volgende competitie, maakt niet uit welk spel dat is.
     
  15. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien is threadje voor opmerkingen/tips wel handig. Waar we het kunnen hebben over dingen als tijden van wedstrijden en andere kleinigheden die misschien over het hoofd zijn of worden gezien door de organisatie.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is nog wat vroeg misschien? Daar we de laatste race nog moeten rijden ;) Dat eerst even afwachten, lekker een hele week de winnaars vertroetelen en dan kijken wat we verder kunnen doen :) Sowieso had ík het idee om de hele november-games-maand-hype af te wachten, en in december of later pas t ekijken naar verdere interesse.
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet eigenlijk nog niet zeker of ik er morgen voor de laatste keer nog bij kan zijn, ben net terug en moet maandag weer naar school en het duurt meestal wat lang... verder heb ik ook niet de kans gehad om te oefenen wat voor mij altijd toch wel even nodig is op een onbekende baan als valencia en p island, maar zal morgen nog wel kijken of ik er ben.
    Ik probeer iig 1 race mee te doen, beter laatste worden als niet meedoen heh :cool:
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    @WouteR: Misschien kan je in november is een poll starten met een paar games die online kunnen. Zo kan je goed zien wat iedereen graag voor toernooi wilt.
    Ik denk bijvoorbeeld aan: PGR2, DTM Racer Live, MotoGP2...
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Precies, wou ik net gaan zeggen. En dat je meerdere antwoorden kan aankruisen zou fijn zijn.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het hoeft geen keuze te zijn natuurlijk. We zien in november wel welke games daadwerkelijk toernooitjes kunnen 'hebben', er zal ook wel wat gaan borrelen in de community. Dan komen de ideeen vanzelf wel opzetten :)
     

Deel Deze Pagina