Ook Microsoft volgt met prijsdaling Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RuffRyder, 17 okt 2003.

1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je wel mooi zeggen maar ik heb in mei 2002 mijn xbox ook gehaald voor 350 en nooit een reward pack gehad

die was namelijk bedoeld toentertijd voor de mensen die er 480 voor hadden betaald

overigens vind ik het helemaal niet erg dat de xbox steeds goedkoper word das alleen maar beter hoe meer zielen hoe meer vreugd

alleen mag de prijs van de games wel flink droppen want ik kan het allemaal niet meer betalen met men schamele studiebeursje

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, maar hoe meer hoe beter, is idd beetje onredelijk van mij om spellen te eisen *).
    maar het scheelt toch we erg veel

3. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zelf de massive bundle maar halen
    maar ja mensen lopen altijd maar te klagen dit is slecht en dit en dat.

maar de games worden zo wel hogere kwaliteit en de concurrentie is gewoon hard, nintendo heeft een zwaar goeie zet gedaan om ff 100€ van hun console af te halen. Microsoft probeerd het met bundels goed te maken, het enige nadeel is de mensen die in het begin een xbox gekocht hebben zijn min of meer de lul want die hebben heel veel geld uitgegeven aan de console.
    Maar ja de concurentie strijd blijft doorgaan dus er zullen nog wel meer aanbiedingen/prijsverlagingen komen.

4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat een kale xbox 80 euro gaat kosten 8) ,het moet echt niet gekker gaan worden.:eek:

5. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    en waar heb je dat gelezen?

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  7. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    hartelijk dank ga nu ff heel goed nadenken wat te doen of de massive bundle of een kale xbox damn keuzes maken is moeilijk!

jammer genoeg staat er nog geen datum voor de prijs verlaging bij

8. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net 2 maanden iets te vroeg gekocht dus.
    Jezus micro gaat wel erg ver

9. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan om zo het beste uit de bus te komen al vind ik wel dat die prijzen slag geen overwinnaar zal hebben want alle consoles zijn gewoon ruim meer waard dan 80/100€

10. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat de goede kant op.
    een gamecube + zelda voor 150 euro's en metroid prime voor 32,50

voor 182,50 heb een gamecube en de beste twee spellen.
    das niet echt duur zou ik zo zeggen.
    toch maar eens over nadenken!

11. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt betaalt om hem eerder te hebben,je kon hem even goed laten liggen hebben.Moet ik ook gaan klagen dat ik men psx aan 350 euro heb gekocht en dat ze nu die mooiere psone bijna de deur uit gooien?

Met luxe producten is er altijd een aankoop drempel die bij iedereen verschilt als je een lage drempel heb dan moet je niet gaan klagen als ze de prijs (verder) verlagen.

12. Draxi

Draxi GamemaG

Leuk Bevonden:
    0
    Even ter verduidelijking. Ik werk voor Micromedia of wel de distributeur van Xbox in nederland. De "kale"Xbox gaat geen 80 Euro kosten. Indien winkels hem voor deze prijs gaan aanbieden maken zij er dik verlies op.
    Wat betreft de Massive Entertainment bundel, deze gaat 229 euro kosten. Hierin zitten de spellen halo, Midtown Madness 3 en Brute Force. Verder nog een extra controller en 2 maanden gratis xbox live.
    Ik las tevens dat het al geruime tijd bekend was dat de bundel die nu in omloop is in prijs zal verlagen. Dit werd echter pas 14 oktober bekend gemaakt naar ons, ofwel de dag dat de bundels werden verzonden. Dit kan dus niet al enkele maanden op een internet pagina staan. Voornoemde bundel ging eerst 219,99 euro kostenmaarw erd op laatste moment verlaagd naar 199 euro.

13. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    naja hoe dan ook ik vind die massive bundel echt wel goed 3 games 2 controllers en 2maanden live gratis

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas weegt het niet echt op tegen de lage prijs van de NGC. Ondanks je voordeel door de drie games (waar Microsoft dan ook direct de lage prijs op kan veroorloven) is 200 euro of meer gewoon nog steeds duur vergeleken met de Cube. Waar je dan nog wel geld moet bijlappen voor memory card en games, maar dat is niet wat de consument op eerste gezicht incalculeert.

15. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    In de soapbox loopt een poll met de vraag "Hoeveel spelcomputers heb jij? "

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=36739

We zien hier dat zo'n 45 % er meer dan 3 heeft. Mogen we hier uit opmaken dat de forum gamer niet zo merkvast (xbox.. dus) is en daardoor voor de lage prijs gaat?

De strijd die nu losbarst heeft wel iets van de kruideniersoorlog in NL. Ook Bill moet bij ons nu op de kleintjes letten... het is oorlog!! Dus omlaag met die prijzen... maar dan ook van de games!!

16. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    juist dat laatste mag van mij wel gebeuren de classics die er nu zijn tsja zijn er te weinig en ik wil graag zien dat ze de nieuwste games iets van 45€ maken denk alleen niet echt dat het mogelijk is want dan draaien de uitgevers met verlies

17. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Anders maken ze van de classics € 19,95. In Amerika kosten de classics volgens mij $ 19,95... . Zo kan iedereen met een evt. kleinere beurs toch de toppers allemaal kopen die classic zijn geworden.

En over nieuwe games... € 45,-- is denk ik te weinig voor de makers. Hopen dat het niet meer lang duurt en dat de nieuwe games dan geen € 59,-- of € 69,-- meer kosten maar rond de € 50,-- .

18. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ach als je je games op internet koopt scheelt het je vaak ook een boel, en dan kan je de meesten ook wel voor 50 euro halen :)

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is waar en doe ik ook regelmatig. Maar voordeel met een winkel is dat je het eventueel nog om kan ruilen als het toch niet zo leuk is en je hebt 'm gelijk. Met internet moet je vaak wachten en kan je het niet ruilen.

Deel Deze Pagina