In het scherm waar je ook kan instellen of je breedbeeld, letterbox (what the fok is dat eigenlijk) en normal mode. Daar staat ook eronder PAL 60. OF je tv dat ondersteunt. Wat is dat dan en kan een normaal klein TVtje dat ik heb dat ook en wat doet dat precies. Mooier beeld of zo??? Bedankt voor de 2 antwoorden alvast
Pal 60 is dat er meer beelden per seconden worden weergegeven. Normaal loopt je Xbox met 50 hertz. Je kan met pal 60 dus overschakelen naar 60 hz. Wat je dan krijgt is dat het beeld wat soepeler loopt en dat je minder snel hoofdpijn krijgt van het kijken naar het beeld. Of dit werkt op jouw tv? Ik denk het niet. Zo'n beetje alle normale tv's (4:3 ) zijn 50 hz. Maar je kan het proberen. Volgens mij kan het geen kwaad. Als ie vreemd gaat doen, gewoon terugschakelen.
Beneden hebben we een gewoon breedbeeld met een plat beelscherm. Niet zon schilderij tv maar gewoon geen bol scherm die kan het dan wel neem ik aan.
Op je eerst vraag: Waarschijnlijk wel. De meeste breedbeeld tv's zijn 100hz. Er zit trouwens nooit wat tussen. Het is altijd 50 of 100 hz. Kijk anders even in de handleiding van de tv. En letterbox, tja. Ik heb het ooit geweten maar ik ben niet zo zeker meer. Als het goed is staat het in de handleiding van mn tv. Even kijken hoor. Ik quote: "Soms hebben 4:3 uitzendingen een zwarte balk boven en onder in het beeld (letterbox uitzendingen)" Duidelijk?
Ja... Maar als ik Star Wars KOTOR wil gaan doen en ik zet hem ff op 60hz om te proberen kan dat geen kwaad voor Star Wars, Xbox of de TV???
Als je niet weet of je een 50 of 60 hz tv heb, dan moet je je xbox op 60 zetten en het spel Project Gotham Raching aan doen. En het spel spelen op 60 hz mode. Als je het dan gewoon normaal kan spelen heb je een 60 hz tv. Lukt het dan niet dan heb je dus geen 60 hz tv. Maar als je 60 of 50 aan laat staan dan kan het geen kwaad. Alleen sommige games zijn dan niet te spelen.
Ik speel nu toch alleen Soul Calibur 2 en Star Wars: KOTOR en als ie dan gaat flippen zet ik het gewoon terug. Bedankt voor de hulp allemaal en laterzz
Ik heb ook zo'n klein 37 CM TV'tje, weet iemand of mijn TVtje Amerikaanse kleuren ondersteund, zodat ik geen problemen krijg met NTSC games?
Toen ik mijn oude tv op pal 60 zette begon ie al te flippen toen ik nog in het menu zat van de xbox. Maar blijkbaar verschilt dat dus per tv.
Ik merk niet echt verschil weet je... Hij ziet er nog ongeveer hetzelfde uit en hij doet niks bijzonders...
Hmm, heb je amerikaanse xbox? of omgebouwde... Pal xbox kan zoiezo geen ntsc games aan zonder *iets*. Tv wel, alst maar goed omgezet wordt door een xbox
sommige (japanse) merken Tv kunnen ntsc aan, maar idd de europese xbox niet, maar als het daar niet 0ver gaat moet je het merk en type bij google intypen, dan kun je misschien vinden of je Tv ntsc ondersteund