HeeeY GamerZ...weet iemand misschien dat als ik Top Spin bestel via america, dat ik dan wel de europese versie krijg (PAL) GreeeetZ CrXElite
nee dan krijg je meestal de americaanse versie , je kan top spin ook gewoon bij gcshop proderen dan heb je wel pal en hij kost maar 46.50
Nee, dan krijg je niet de PAL versie. In Amerika werken ze met de NTSC versie en die kun je niet op een PAL Xbox spelen. Maar er zijn genoeg Nederlandse internetsites waar je hem kunt pre-orderen.
YoW ThnX in ieder geval bedankt voor de info..Dus het is onmogelijk om op de Americaanse release data een PAL version te bemachtigen....
Daarom verschillen de release data.... Je zou natuurlijk ook een NTSC xbox kunnen bestellen... maarja dan kan je de PAL's weer niet spelen. Lastig hé. Bij www.gamerelease.nl is ie trouwens € 42,-
Nee, je moet iets langer wachten totdat de PAL versie uitkomt. /edit: Haha 3 man om 11.43 gereageert.
Nee dat kan niet, als dat zo was dan hoefde wij ook niet meer weken te w88 om nieuwe games te spelen die al uit zijn in de USA.
Dit wou ik ff toevoegen: Anna Kournikova edit: werkt niet? :? Dan maar een [url="http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/ts-prev%20(4).jpg"]link[/url] Waren die gamerelease lui trouwens niet es uitgevallen tegen een klant hier of zo? Meende ik me te herinneren, maar kan me vergissen
Gehoord? Dan mag je van mij met bronnen komen want daar klopt niks van. Tot nu toe perfecte service en alle games goed geleverd. Op al mijn mails antwoord gehad binnen vaak 10 minuten. Bij pre-order had ik fifa besteld voor 51 euro, werd later door actie 44 euro, 3 dagen later stond verschil weer netjes op mijn rekening... Ok genoeg geslijm. Maar 1 ding is zeker die shop is gewoon betrouwbaar. Nu ik alweer een tijdje fifa speel kan ik alleen maar zeggen dat ik het spel echt steeds meer ga waarderen. Echt een toppertje!
Die gast stond anders wel behoorlijk uit te vallen (wel net niet zeggen schelden) tegen een klant met slechte ervaringen hier. Niet erg professioneel of betrouwbaar overkoment. Nee, ik loop liever geen risico dan.
Vaak hoort je het verhaal maar van 1 kant. Kijk uitvallen tegen een klant is nooit goed te praten, maar 1 ding is zeker, het gebeurt nooit vanzelf dat kan ik je wel zeggen... :{ Maar goed, ik ben in ieder geval keer op keer vriendelijk geholpen, en daar ben ik heel blij mee.