Nog niet alle grote evenementen in Nederland zijn geweest. Net als vorig jaar zullen we op 28, 29 en 30 november wederom van de coolste games kunnen genieten op de enige echte Gamexpo Consolewars. Ook vallen er grootse prijzen te winnen in diverse toernooien, daarvan willen we er eentje even bij jullie onder de aandacht brengen. Het Xbox Soul Caliber 2 toernooi! Denk jij dat je het in je hebt om de beste van de Benelux te zijn in deze titel? Lees dan verder. Tijdens de Gamexpo Consolewars is er een heus toernooi voor de mensen die denken dat ze uitblinken in Soul Caliber 2. Ben je van plan een van de dagen naar de Jaarbeurs in Utrecht te komen om de Gamexpo te bezoeken, en wil je gratis meedoen aan de competitie, dan moet je dat zeker doen! Wees er wel snel bij want er zijn slechts 64 plaatsen beschikbaar. Ben je geïnteresseerd in de Soul Caliber 2 consolewar tijdens de Gamexpo? Schrijf je dan snel op deze link in, en lees op de Consolewars.nl pagina meer over het toernooi en de Gamexpo. Hopelijk ben jij er bij, want er zijn leuke prijzen te winnen zo horen wij door de gangen gefluisterd worden.
Schrijf je gelijk in op hun forum, en stem even voor de Xboxversie van Soul Caliber 2, die staat namelijk moederziel alleen achter op de Gamexube en Playstation 2!
ik hoop dat ik kan, enige ding ik denk da ik vrijdag inschrijf of anders dus zondag, maar dan heb ik een kans van 2 op 62, dat ik waarschijnlijk al helemaal afgemaakt wordt, wat is er namelijk, King Tuur en broer ALex V staan op zondag ingeschreven voor de xbox, jammer dat het dezelfde dag is voor hun beide, want als ze misschien allebei goed zijn moeten ze toch elkaar uitschakelen . Let op mijn woorden een van hun komt nog vrij ver denk ik zomaar, weten jullie nog eerst Moto gp, toen HALO, misschien nog meer, zal mij benieuwen, wil wel een keer tegen zulke gamegoden spelen
Soul Calibur 2 is niet mijn spel, en dat is echt jammer want ik woon wel lekker dicht bij. Wat betreft het feit dat de xbox achterstaat: gamecube heeft de meest fanatieke aanhang en ps2 de meeste...
Waarom organiseren jullie van XBW geen toernooi of zo? Zou misschien wel cool zijn alleen voor users hier of zo?
Ben al ingeschreven. Echt dope met ze alle soul callibur 2 spellen. En voor de gene die ook meedoen veel succes, you gonna need it!
hm, heb soul calibur net binnen gekregen, ben nu aan het oefenen met Kilik. Ik kan alleen geen goede moves vinden. Ook in de handleiding staat niks. Iemand tips (sorry als dit niet mag ofzo)
Ik speel meestal met Taki , Mitsurugi en yunsung , zeer goede karakters. Nightmare is goed omdat hij beschikt over een zeer sterk wapen , alleen is hij nogal sloom . En dan maakt Nightmare in het nadeel tegenover de bovengenoemde.
Op het toernooi wordt er met de Small Xbox controller gespeeld: http://www.gameparty.net/forum/showthread.php?s=&postid=325344#post325344