Gamexpo Consolewars Soul Caliber 2 competitie!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 24 okt 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nog niet alle grote evenementen in Nederland zijn geweest. Net als vorig jaar zullen we op 28, 29 en 30 november wederom van de coolste games kunnen genieten op de enige echte Gamexpo Consolewars. Ook vallen er grootse prijzen te winnen in diverse toernooien, daarvan willen we er eentje even bij jullie onder de aandacht brengen. Het Xbox Soul Caliber 2 toernooi! Denk jij dat je het in je hebt om de beste van de Benelux te zijn in deze titel? Lees dan verder.

Tijdens de Gamexpo Consolewars is er een heus toernooi voor de mensen die denken dat ze uitblinken in Soul Caliber 2. Ben je van plan een van de dagen naar de Jaarbeurs in Utrecht te komen om de Gamexpo te bezoeken, en wil je gratis meedoen aan de competitie, dan moet je dat zeker doen! Wees er wel snel bij want er zijn slechts 64 plaatsen beschikbaar.

Ben je geïnteresseerd in de Soul Caliber 2 consolewar tijdens de Gamexpo? Schrijf je dan snel op deze link in, en lees op de Consolewars.nl pagina meer over het toernooi en de Gamexpo. Hopelijk ben jij er bij, want er zijn leuke prijzen te winnen zo horen wij door de gangen gefluisterd worden.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Schrijf je gelijk in op hun forum, en stem even voor de Xboxversie van Soul Caliber 2, die staat namelijk moederziel alleen achter op de Gamexube en Playstation 2!

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    da's shit, ik stem ff snel:)

4. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik kan, enige ding ik denk da ik vrijdag inschrijf of anders dus zondag, maar dan heb ik een kans van 2 op 62, dat ik waarschijnlijk al helemaal afgemaakt wordt, wat is er namelijk,
    King Tuur en broer ALex V staan op zondag ingeschreven voor de xbox, jammer dat het dezelfde dag is voor hun beide, want als ze misschien allebei goed zijn moeten ze toch elkaar uitschakelen :).
    Let op mijn woorden een van hun komt nog vrij ver denk ik zomaar, weten jullie nog eerst Moto gp, toen HALO, misschien nog meer, zal mij benieuwen, wil wel een keer tegen zulke gamegoden spelen :)

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Soul Calibur 2 is niet mijn spel, en dat is echt jammer want ik woon wel lekker dicht bij. Wat betreft het feit dat de xbox achterstaat: gamecube heeft de meest fanatieke aanhang en ps2 de meeste...

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wanneer ik kan, heb nl bijna geen tijd in het weekend en vrijdag heb ik school :'-(

7. Lord_Snake

Lord_Snake teh pwn

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom organiseren jullie van XBW geen toernooi of zo? Zou misschien wel cool zijn alleen voor users hier of zo?

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe, zijn aan het einde van de zomervakantie en vorige week nog een event geweest :)

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb me zojuist ingeschreven, niet dat ik kán Soul Calibur´en, maar dat zijn details :p

10. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb net op de GameCube-versie gestemd *)

11. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al ingeschreven.
    Echt dope met ze alle soul callibur 2 spellen.
    En voor de gene die ook meedoen veel succes,
    you gonna need it! :)

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wanneer? Zondag ben ik ingeschreven.

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Iemand tips welk character geschikt is voor absolute SC2 n00bs? :D

14. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Nightmare of iemand anders met een groot wapen

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    hm, heb soul calibur net binnen gekregen, ben nu aan het oefenen met Kilik. Ik kan alleen geen goede moves vinden. Ook in de handleiding staat niks. Iemand tips (sorry als dit niet mag ofzo)

16. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    In de practice mode kan je alle beschikbare moves vinden, incluis een legenda :). Have fun!

17. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel meestal met Taki , Mitsurugi en yunsung , zeer goede karakters.
    Nightmare is goed omdat hij beschikt over een zeer sterk wapen , alleen is hij nogal sloom . En dan maakt Nightmare in het nadeel tegenover de bovengenoemde.

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
  19. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    NEEEEEEEEEEE !!!!!!! ik heb nog nooit zo'n small controller in mijn klauwen gehad :mad:

20. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dan nog een week om er 1 te kopen en te oefenen :D

Deel Deze Pagina