FIFA 2004 Free Kicks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grim Reaper, 27 okt 2003.

  1. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello,

    Afgelopen vrijdag FIFA 2004 gekocht. Verslavend spel, hoewel jammer dat de controls toegespitst zijn op een Controller S, maar dat terzijde.

    Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe als ik bij vrije trappen alleen maar de bal hoog en heel hard over of langs het doel heen trap...ik snap er geen zak van. Van de handleiding wordt je ook niet veel wijzer.

    Thanx...
     
  2. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, verkeerde thread....sorry!! :confused:
     
  3. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Al je een vrije trap gaat nemen rond het 16-meter gebied, zie je een soort vizier in het doel staan, kijk waar de keeper staat en zet je vizier op een vrije plek in het doel.

    Als het goed is zie je ook een bal met daarop ook een vizier, dit geeft aan waar je de bal gat raken, en dus bepaald dat het effect dat je aan de bal geeft. Je ziet wel aan de speler of hij links of rechts is.

    Kijk ff waar degene die de vrije trap gaat nemen staat, als hij dichtbij staat, schiet je natuurlijk zachter dan als je ver weg staat.

    Nu druk je op A, er gaat een balkje lopen, als je heel hard wilt schieten laat je het balkje ver lopen, maar pas op dat je voor het einde drukt, want als je te laat bent, schiet je veel te hard en onprecies.
    Als je nog een keer op A drukt, gaat het balkje weer terug.
    Nu zie je links in het balkje een groen verticaal balkje staan, zorg dat het pijltje precies tussen het groen staat, dit geeft aan hoe precies je schiet. Als hij er precies tussen staat, zal de bal, als je niet te hard of te zacht schoot, erin gaan.

    Veel succes.

    TIP: Oefen je vrije trappen in de Practice Mode, heb ik ook gedaan, en het helpt zeker.
     
  4. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Shadow89,

    Ik geloof dat ik nu begrijp wat er in de handleiding staat. Daar staat nl. dat je 2 keer moet drukken om te schieten. Wat ik fout deed is, dat ik nadat ik het effect en het doel bepaald had de meter gewoon naar rechts liet lopen zonder te drukken en daarna wanneer de meter weer terug naar links loopt pas te drukken en in het groene gedeelte. Wat er dan gebeurd is, dat alle ballen hoog over gaan en geen enkele doel treffen. Ik ga het z.s.m. proberen.

    Nogmaals dank,
    Robin
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Moved -> Help
     

Deel Deze Pagina