ten eerste, bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik er maar eens goed over na ga denken welke lightguns ik moet kopen maar de sharpshooter leek mij wel een goede keuze omdat hij op de meeste tv's werkt en schijnt erg lekker te schieten. Ik vond hem ook redelijk goed eruit zien behalve dat red dot laser systeem, maar die kan eraf gehaald worden las ik.
Ik weet gewoon zeker dat er binnenkort meer lightgun games uit zullen komen waaronder een dino schiet spel, titel is mij even ontschoten.
De baretta valt al af want deze is idd niet legaal hier in nederland en voor wie de gok waagt is hij moeilijk te verkrijgen of veel te duur.
Voor mij moet hij gewoon goed kunnen schieten, in ieder geval dat je schiet waar je richt, ik heb slechte ervaringen met third party guns toen nog voor de playstation. Er hoeft voor mij geen magnetron en koelkast in te zitten.
Nogmaals thanks voor de reacties, ik ga eens goed rond kijken en als ik besluit de sharpshooter of een andere gun te nemen zal ik een post plaatsen met mijn persoonlijke mening erover.
Greetz!
Laatst bewerkt: 28 okt 2003