De Sharpshooter van joytech, is het wat?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Douragon, 27 okt 2003.

  1. Douragon

    Douragon Sith Lord

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik binnenkort House of the dead 3 aan schaffen met gelijk 2 lightguns. Nu heb ik op liksang.com de sharpshooter for xbox van Joytech gevonden en die lijkt mij wel goed. Heeft iemand deze ook aangeschaft?

    Zoja: Werkt deze goed?

    Andere tips van lightguns die perfekt werken zijn ook welkom.
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet zeker maar ik heb hier wel eens verhalen gelezen dat de lightgun helemaal neit zo heel geod is en ook neit prettig werkt..maar dat weet ik niet meer zeker want dat is al een tijdje geleden
     
  3. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HotD 3 gekocht, met een gun erbij en mn tweede gun (Beretta 92 FS) is onderweg :D.
    Maar ff on-topic die sharp shooter ziet er ontzettend low-quality uit. Ik heb nu de Gunner Mark II en die bevalt prima. Maar de koning komt binnenkort.:D
     
  4. ThaXboxer

    ThaXboxer newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Can be used for House Of The Dead 3 and future lightgun games
    - Auto-Fire
    - 100Hz TV Compatibility
    - Accurate, reliable and stable
    - Rear positioned direction buttons, perfect for right and left handed players
    - Xbox compatible lightgun
    - 'Detachable Scope', with 'Red Dot' Targeting Sight
    - Auto-Reload

    Ik vind hem zelf niet zo heel erg mooi maar het gaat natuurlijk om de kwaliteit. Ik heb HOTD 3 zelf ook met de Barreta gun. Hij werkt prima. Ik zie niet echt heel veel verschil in de guns omdat het allemaal hetzelfde concept is; Mikken Vuren.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor hotd3 2 shooters kopen, dan dat spel heb je in een half uur uitgespeeld en met controller ging het ook prima. Maarjah, wie ben ik. Is die beretta hier wel toegestaan dan?
     
  6. nielzo

    nielzo Guest

    je gaat toch niet zo een ding kopen om 1 game r mee te doen of komen er nog meer sharpshooters uit die goed zijn
     
  7. Douragon

    Douragon Sith Lord

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste, bedankt voor jullie reacties.

    Ik denk dat ik er maar eens goed over na ga denken welke lightguns ik moet kopen maar de sharpshooter leek mij wel een goede keuze omdat hij op de meeste tv's werkt en schijnt erg lekker te schieten. Ik vond hem ook redelijk goed eruit zien behalve dat red dot laser systeem, maar die kan eraf gehaald worden las ik.

    Ik weet gewoon zeker dat er binnenkort meer lightgun games uit zullen komen waaronder een dino schiet spel, titel is mij even ontschoten.

    De baretta valt al af want deze is idd niet legaal hier in nederland en voor wie de gok waagt is hij moeilijk te verkrijgen of veel te duur.

    Voor mij moet hij gewoon goed kunnen schieten, in ieder geval dat je schiet waar je richt, ik heb slechte ervaringen met third party guns toen nog voor de playstation. Er hoeft voor mij geen magnetron en koelkast in te zitten. ;)

    Nogmaals thanks voor de reacties, ik ga eens goed rond kijken en als ik besluit de sharpshooter of een andere gun te nemen zal ik een post plaatsen met mijn persoonlijke mening erover.

    Greetz! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  8. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een tijdje terug ook HOTD3 gekocht met een madcatz lightgun.....hij lijkt een beetje op een supersoaker maar doet het perfect (in het begin een probleem gehad, maar dat bleek aan mijn beeldinstelling te liggen) De gun ondersteunt 100Hz. en heeft voor de rest nog een hele hoop functies.
    Ik vind trouwens dat de sharpshooter er erg cheap uitziet....wat ik trouwens wel raar vind is dat de baretta niet mag, maar de sharpshooter wel, terwijl als je die laser erafhaald de gun echt wel op een echt pistool lijkt....... :confused: . Doe mij maar toch de madcatz dan, gewoon een grappige, erg goede gun.
     
  9. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, dat ding leek me juist wel erg vet, vooral juist dat red dot laser systeem :/ Voor mij worden het of die, of de Gun Mark II - wat kan ik t beste nemen?
     
  10. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ding eergisteren in een winkel zien liggen.
    Het zag er niet echt van hoge kwaliteit uit moet ik zeggen:{
    De plastic zag er nogal goedkoop uit en de knoppen die erop zaten leken alsof ze na 2 duwtjes al kapot zouden gaan.
    Ik heb het ding wel niet vast gehad, het zat in een blister.
     
  11. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die sharpshooter hier? ik ben ook van plan deze te gaan kopen...graag alleen als je hem echt zelf hebt!

    edit; of als je de D-saster gun hebt van sunflex sunflex
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003

Deel Deze Pagina