[Commandos 3] Resolutie?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxmaniaxx, 27 okt 2003.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik het dit spel gekocht. Hijs behoorlijk mooi, maar het viel me op dat je niet eens, maar dan ook niet 1 resolutie kan instellen. Hier gaat Pyro Studios dus echt de mist in. Minimaal 1024x768 moet toch kunnen vind ik?!

Is of komt er hier niet een of ander patch voor uit? Dit vind ik dus echt zwaar waardeloos van die mafkezen.:mad:

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind dat het spel erg slecht is maar dat komt omdat ik niet van die spellen houd en ja ik had ook ontdekt dat je de resolutie niet kan veranderen dat is erg jammer want daardoor hadden ze de graphics nog net iets mooier kunnen maken. ik snap best als je dit soort spellen leuk vind, dat je dan een goeie koop hebt gedaan, want het zag er allemaal wel aardig uit.

3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    welke resolutie staat hij dan standaard? :{
    Wel vaag, misschien dat er nog een patch komt dan.. :confused:

4. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat standaard volgens mij op 800 x 600, of misschien zelfs wel 640 x 860.:eek:

Het lijkt me heerlijk als er nou zo een patch uitkwam.
    Zo zal het spel denk ik toch echt veel slechter verkocht worden, de klant wil natuurlijk ook mooiere graphics voor terug.

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan hoop ik voor jou dat er nog een patch uitkomt :) Maar zit er ook geen los programma bij ( in de map waarin je het spel hebt geinstalleerd) waarmee je de display settings kunt veranderen? Dit is wel vaker zo.. dat je daarbij dan je videokaart etc kunt instellen... :confused:

6. nielzo

nielzo Guest

nee, de standard resolutie gewoon 800 x 600, of nou gewoon, het is wel jammer ja maar ik denk niet dat een patch er iets aan kan doen.

7. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet! Ik kijk wel vaker naar dat soort readme en .ini bestanden. Of iets met .cfg. Helaas pindakaas!:mad:

Waar blijft die patch Pyro Studios!!:'-(

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    misschien hebben ze dit expres gedaan ofzo dat je dan niet de hele map overziet ofzo

Deel Deze Pagina