Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm. Heb het nou al een uurtje of 15 gespeeld, maar vraag me iets af...zit er eigenlijk wel regen en zo in het spel? Heb het nog niet gezien namelijk.

    Het menusysteem in Career mode vind ik vreselijk irritant. Je kunt pas saven als je de training voor die week hebt vastgesteld, en dan kun je vervolgens niet meer terug om die te veranderen...weird.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    sommige mensen vinden de graphics niet mooi, omdat er een bepaald witte gloed over de spelers zit...ben ik scheel of merk ik dat niet op? :confused:

    ik vind de graphics er geweldig uitzien...heb het net weer ff gespeeld en de corners en vrije trappen zijn geweldig..beetje de speler tegen houden bij een corner...zodat ie niet kan koppen...geweldig! :D

    kvind het echt een super grote verbetering tov Fifa 2003...die zal dus ook wel onder het stof komen te staan bij me ;)
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een aantal uren zitten spelen, echt heerlijke gameplay...
    Begin nu langzaam op gang te komen op semi-pro, win nu zo af en toe een wedstrijd, laatst nog verloren met 2-0 van Volendam :{.
    In iig moet je echt kijken naar gaatjes en snel handelen anders red je het echt niet :cool:.

    Enne voor de mensen die het langzaam vinden, zet die 60hz aan op je Xbox, een wereld van verschil bij mij.....
     
  4. NickLess°1

    NickLess°1 Moonwalk !

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem zéér goed. Off The Ball is wel redelijk moeilijk, omdat het allemaal snel moet gebeuren. Maar voor de rest is het een topgame.

    Ben nu bezig met Chelsea en Club Brugge.
     
  5. zeroxxl

    zeroxxl Koekert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een toppertje. Gameplay is super en off the ball werkt prima.

    Heeft iemand de extra tenues al ge-unlocked?
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Toen ik op level 4 zat bij de EA Sports Bio toen kreeg ik de 3rde shitjes van "Rest of the World".

    Ik zit nu op level 7 en op level krijg ik weer iets, ik hoop dat et dit keer iets groter is :confused:
     
  7. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    het is wel moeilijk hoor..damn
    off the ball is dope..als je het kan..ik bak er nog niks van..
    je moet idd echt een gaatje vinden, verdediging staat echt goed..
    begin nu ook op semi-pro een beetje goed te worden..
     
  8. MasterSE

    MasterSE Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt ook van afstand geschoten door Ai?? Zijn er mensen die het tegen gekomen hebben? :confused:
     
  9. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je het wk spelen?? trouwes, wanneer kan je het 3e shirt van manutd krijgen.. welk level ofzo??
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor degene die het spel hebben, heb ik een paar vraagjes.

    Bij sommige voetbal spellen is het praktisch onmogelijk om een bal fatsoenlijk te plaatsen, is dat met dit spel beter.
    Gewoon kunnen kiezen, korte- of lange hoek enz.

    In de trainingsmode kan je, naar ik aanneem, onbeperkt oefenen met vrije trappen.

    Ballen die op de zijlijn blijven liggen kon je in het verleden maar moeilijk oppikken omdat je hem dan gelijk over de lijn trapte, is daar al verbetering in.

    Zelf heb ik hem nog niet, als het goed is deze week!
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoek en gij zult vinden, speel en gij zult krijgen.

    Je enthousiasme over het spel is overweldigend, je vragen af en toe iets minder.
    Probeer eens te zoeken op het forum, of google heel veel antwoorden kan je daar al vinden.
    Maar hou er ook rekening mee dat het spel net een week uit is en er nog veel dingen zijn die nog niet bekend zijn.
     
  12. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Rinus, ik ben sinds gister nieuw op dit forum.. ik zal egt niet weten hoe je dat moet opzoeken over het WK, Uefa cup.. kunnen mensen mij daar bij helpen?
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet ik, en vragen staat altijd vrij hoor!
    Ik neem je helemaal niks kwalijk, maar sommige dingen zijn, zo kort na de lancering van het spel, nog niet helemaal bekend.

    Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je niet moet gaan hopen op een heel snel antwoord juist omdat het spel nog zo kort uit is.

    Als ik het tegenkom krijg je het in ieder geval van me te horen.

    Voor de rest wens ik je namens de hele crew nog een prettig verblijf op XBW.nl.
     
  14. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek en gij zult vinden Rinus.
    Ook dit stond al vermeld in de topic.

    Maarja ik ben niet te beroerd om even te beantwoorden natuurlijk.

    Ik kan alleen antwoord geven over dat zijnlijn gebeuren.

    Ze zeggen dat het in dit deeltje niet het geval is en dat je nu die bal beter kan aannemen zonder dat die persoon de bal weer wegdraait naar de tegenstander hun goal toe.

    Elp
     
  15. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4


    |:- |:-

    Dat van het plaatsen van de bal staat er inderdaad...... maar niet zoals ik het vroeg.

    Ik zal het proberen uit te leggen, stel je bent een doorgebroken speler en je rent op de keeper af.

    Bij vorige spellen was het dan zo, op het moment dat je wilde schieten moest je eerst je poppetje sturen naar bijvoorbeld links en dan schieten.
    Nadeel daarvan vond ik dat je poppetje dus duidelijk naar links ging en dan pas schoot.

    Als ik bij FIFA 2004 op de keeper afloop kan ik dan, zonder van richting te veranderen de hoek uitkiezen, door bijvoorbeeld heel kort het pookje te besturen.

    (ik weet niet of het duidelijker is, maar ja)
     
  16. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    rinus, volges jou waren er al mensen die gereageerd hebben hoe je het wk en de cl kan spelen, hoe kan je dat zo snel mogelijk opzoeken, zonder alle pagina's af te gaan.. dat had jij in een van je vorige reacties gezegt.. over threads ofzo iets??
     
  17. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet kan dit wel ja, als je de rechter trigger inhoudt blijft de bal op de grond, kun je dus hard uithalen zonder dat ie overvliegt, en dan kun je idd gewoon richten met je thumbstick, wel handig ja!
    Overigens hebben ze gelukkig ook gezorgd dat je op het laatste moment voor de keeper nog kunt schieten, bij 2003 moest je echt 2 meter voor de keeper al schieten anders was je 'em kwijt.

    Zelfde geldt dus ook voor de zijlijn, je kan er naartoe sprinten en de bal nog inhouden of in 1x doorpassen, zeer goed uitgewerkt, de hele balbehandeling is gewoon soepeler geworden :).
     
  18. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor een "red devil" maak ik een uitzondering.
    CL kan je spelen vanaf het tweede seizoen in je careermode.
    In het eerste seizoen moet je dus met je club kampioen zijn geworden om de CL te spelen ( dit geldt ook voor UEFA cup).

    Een snelle manier van zoeken zonder alle pagina's door te kijken is er niet, de zoekfunctie is algemeen en zoekt op trefwoorden.

    Qua tenues en WK is er op het internet nog niet echt veel bekend, dit komt doordat het spel net in de winkels ligt, en EA er een heleboel unlockables in heeft gedaan.
    Het kan best zijn dat het derde tenue van man u pas beschikbaar is als je bijvoorbeeld de CL hebt gewonnen, of pas als je ongeslagen en zonder gelijkspel de competitie wint.

    Heel veel dingen zijn dus nog niet bekend, dat komt denk ik in de komende weken wel, naarmate er meer mensen vorderen in het spel komen er steeds meer van die "vereisten" op internet te staan.

    Tot die tijd, afwachten en veel spelen.
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Gaat moeilijk als je druk bent met studie en veel andere games 8)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hier nog niet echt veel dingen gelezen over de trukendoos van de spelers. (of ik moet eroverheen gelezen hebben) Maar eh wat zijn de trucjes die de spelers nu kunnen?? Zitten de schaar en de regenboogbal er weer in?? En is het weer mogelijk om een Schwalbe te doen?? Als het goed is krijg ik hem vanavond!! Kan niet wachten!!!
     

Deel Deze Pagina