Non-Live XBW CMR 04 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaLikz, 28 okt 2003.

1. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Wat is het

Een competitie voor mensen die geen Live hebben, maar wel zin hebben om CMR 04 in een competitie vorm te spelen.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Hoe werkt het

Zoals de meeste van jullie weten heeft CMR een web league optie ingebouwd. Als je niet weet waar ik het over heb, kijk eens bij High Scores -> Stages. Daar staan codes van de door jouw behaalde tijden, deze codes kun je op de Codemasters Hall Of Fame invoeren [LINK]

Hierdoor ontstaat er een soort scoreboard systeem die wel wat weg heeft van XBL scoreboards.

Per week wordt er een stage gereden.

Je tijd moet uiterlijk elke donderdag in dit thread geplaatst worden, deze tijd (je code dus) moet je dan ook plaatsen in Hall Of Fame van Codemasters. Vervolgens zal ik controleren of de tijd die je in de thread plaats ook klopt en wordt er zodanig een klassement opgesteld.

LET OP : Om alles eerlijk en efficiënt te laten verlopen, zijn er een paar punten waar je aan moet houden

• Ten eerste, om uberhaupt tijden te kunnen plaatsen in Hall Of Fame, moet je registreren op Codemasters pagina [LINK] . Je kunt geen gebruiksnaam invullen, alleen voornaam & achternaam, vul daar dus je gebruiksnaam in, zelfde gebruiksnaam die je ook op dit forum gebruikt. (Bijv. : Voornaam: Tha, Achternaam: Likz). Anders wordt het heel moeilijk om alle tijden te controleren, omdat ik dan anders van iedereen ook hun echte namen moet weten.
    • Om alles overzichtelijk te houden, wordt je tijd alleen maar aangenomen als je zo plaats:
      [Rank] :
      [Time/tijd] :
      [Car/auto] :

Mocht er blijken dat er hier veel animo voor is, dan zal ik een kleine pagina maken, waarop alle rankings worden bijgehouden (om het allemaal wat overzichtelijk te maken).
    De instellingen

Hoofdmenu: Stages
    Damage: normal
    Car setup: on
    Car choise: 4WD

Zijn er verder nog vragen, dan kun je die in deze thread vragen. Wil je meedoen, vermeld het dan gewoon, ik zal dan een deelnemerslijst aanmaken. Als je besluit om mee te doen, registreer je dan gelijk op Codemasters pagina.
    Deelnemerlijst

-ThaLikz
    -WouteR
    -stitchy
    -Rivanov
    -Nossy
    -nickske
    -Cole Trickle
    [Week 45/46] - USA - Stage 2(Rocky Ridge)

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wil graag meedoen, maar pas morgen krijg ik de game binnen. De eerste zaterdag wordt dus hopelijk niet aanstaande zaterdag, maar de zaterdag erop?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ík zo jammer vind aan de Xbox Live Scoreboards is dat je geen zicht hebt op met welke auto een tijd is gereden. Zo zijn de Group B auto's in een groot aantal stages gewoon sneller dan de 4WD tijden, maar kan je dat niet aflezen (met welke auto er is gereden). Vandaar dat dit misschien wel een leuk initiatief is om gewoon te verplichten met een bepaalde klasse te rijden?

Althans, andere vraag; Ben je vrij om met een elke auto te rijden waar je mee wilt?

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kan je dan zien of iedereen zich wel aan de afspraak heeft gehouden om met dezelfde auto te rijden?

PS: heb de game nog niet, maar wel van plan om te gaan halen.

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee denk het nog niet, eerst nog ff afwachten of er genoeg zijn die mee willen doen. Dus hopelijk over een of twee weken

Nou kijk dat is waar ik precies mee zit, in principe kan je aparte leagues aanmaken voor 4WD,2WD en Group B, maar het valt dan niet meer te controleren via de Hall of Fame van Codemasters (omdat je daar alleen je sneleste tijd kunt doorgeven, en als je snelste tijd met een 4WD is, en je wil bijv. graag aan een league mee doen waar alleen maar Group B wordt gereden, dan houdt het snel op...).
    Het wordt dan een vertrouwens kwestie.

Dus wat mij het beste lijkt is dat je gewoon uit alle auto's mag kiezen, en daarmee binnen een week zo snel mogelijke tijd probeert neer te zetten. Misschien wat oneerlijk voor mensen die bijv. nog niet alles hebben geunlockt, maar daar valt weinig aan te doen....

Als je tijd toevoegt op de Codemasters pagina, dan komt er ook te staan met welke auto je hebt gereden. Als er dan besloten wordt om alleen maar met 4WD auto's te rijden dan kun je dat heel makkelijk controleren

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan je scores weggooien in het Memory menu van je Xbox Dashboard. Daar kan je gewoon het Records & Ghost cars bestandje weggooien. Ben je alles kwijt, maar kan je wel per klasse/auto je snelste tijden noteren op Codemasters.com

Ik geef namelijk de voorkeur aan het rijden met een vaste klasse, de 4WD (en ja dan wil ik wel mee doen :))

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zeker geen slecht idee, je bent dan wel verplicht om in zelfde league te blijven, maar dat levert vast geen problemen op.

Dan doen we dat gewoon.

Ik zet je dan ook op de deelnemerlijst WouterR

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Top! Elke week dus één stage? Willekeurig uit een rally genomen of gaat daar nog een soort ritme in zitten? :) Leukst is denk ik om gewoon van elke rally één stage te nemen.

9. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat dan, op zaterdag krijg je door welke race je moet rijden en voor de volgende zaterdag moet je het opgeven?

en rij je echt een rally, spanje, finland
    of is het een bepaalde stage (spanje1 of spanje2, etc)
    of het complete kampioen schap?

trouwens een leuk idee!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een apart stage, is te lezen in ThaLikz eerste postje :)

11. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel ja, dan wordt er gewoon willekeurig een stage gekozen, als we dan zes stage's hebben gereden, worden de tijden opgeteld en de punten verdeelt.

En dan beginnen we opnieuw, weer zes willekeurige stage's (die we dan hebben gereden vallen af) en dat net zolang door tot dat we alle stage's hebben gehad

:)

EDIT: Ik bedenk me net, stel je voor als iemand nog niet alles heeft geunlockt (zoals bijv. twi die het spel nog moet krijgen/net heeft) dan kan hij moelijk Finland 4 gaan rijden. Het is misschien toch beter om aan championship stage's te houden (australie,finland etc)

Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gemoved ... als het geen Live is hoort het niet in het Live Gaming forum thuis

Trouwens wel een coole optie van code masters hebben non-livers er ook wat aan !

13. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

hehe is ook zo, Non-Live in een Live forum |:-

Maar is er verder niemand die mee wil doen dan?? Maar drie deelnemers tot nu toe en 120+ reply's :confused:

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk initiatief!!

Way to go mensen, veel raceplezier.

16. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    @ stitchy: Ik heb je erbij gezet :)

@Rinus: Dank je _O_

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik zou ook graag mee willen doen Tha Likz...kan dat nog?

zoja, count me in :D

18. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, nog plek zat :)

Ik heb je op de deelnemerlijst gezet

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    oke thnx!!

maar ff vraagje, als ik inlog voor een tijd neer te zetten vragen ze om een code..welke code is dat?

waar krijg je die te zien?

20. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Die codes kun je vinden onder High Scores -> Stages in het hoofdmenu van CMR 04.

Deel Deze Pagina