------------------------------------------------------------------------------------
Wat is het
Een competitie voor mensen die geen Live hebben, maar wel zin hebben om CMR 04 in een competitie vorm te spelen.
------------------------------------------------------------------------------------
Hoe werkt het
Zoals de meeste van jullie weten heeft CMR een web league optie ingebouwd. Als je niet weet waar ik het over heb, kijk eens bij High Scores -> Stages. Daar staan codes van de door jouw behaalde tijden, deze codes kun je op de Codemasters Hall Of Fame invoeren [LINK]
Hierdoor ontstaat er een soort scoreboard systeem die wel wat weg heeft van XBL scoreboards.
Per week wordt er een stage gereden.
Je tijd moet uiterlijk elke donderdag in dit thread geplaatst worden, deze tijd (je code dus) moet je dan ook plaatsen in Hall Of Fame van Codemasters. Vervolgens zal ik controleren of de tijd die je in de thread plaats ook klopt en wordt er zodanig een klassement opgesteld.
LET OP : Om alles eerlijk en efficiënt te laten verlopen, zijn er een paar punten waar je aan moet houden
- Ten eerste, om uberhaupt tijden te kunnen plaatsen in Hall Of Fame, moet je registreren op Codemasters pagina [LINK] . Je kunt geen gebruiksnaam invullen, alleen voornaam & achternaam, vul daar dus je gebruiksnaam in, zelfde gebruiksnaam die je ook op dit forum gebruikt. (Bijv. : Voornaam: Tha, Achternaam: Likz). Anders wordt het heel moeilijk om alle tijden te controleren, omdat ik dan anders van iedereen ook hun echte namen moet weten.
- Om alles overzichtelijk te houden, wordt je tijd alleen maar aangenomen als je zo plaats:
[Rank] :
[Time/tijd] :
[Car/auto] :
Mocht er blijken dat er hier veel animo voor is, dan zal ik een kleine pagina maken, waarop alle rankings worden bijgehouden (om het allemaal wat overzichtelijk te maken).
De instellingen
Hoofdmenu: Stages
Damage: normal
Car setup: on
Car choise: 4WD
Zijn er verder nog vragen, dan kun je die in deze thread vragen. Wil je meedoen, vermeld het dan gewoon, ik zal dan een deelnemerslijst aanmaken. Als je besluit om mee te doen, registreer je dan gelijk op Codemasters pagina.
Deelnemerlijst
-ThaLikz
-WouteR
-stitchy
-Rivanov
-Nossy
-nickske
-Cole Trickle
[Week 45/46] - USA - Stage 2(Rocky Ridge)
Laatst bewerkt: 8 nov 2003