ik hoorde egt 5 minuten gelden dat er een xbox 1.5 komt die wat kleiner zou zijn ofzo? iemand een idee wanneer dee uitkomt?
Dat ze maar aandacht besteden aan de Xbox 2 ipv een kleinere gewone Xbox. *beetje offtopic* Men zei in begin dat een Xbox heel groot is en veel lawaai maakt... nou ik heb alle 3 de consoles en ik vind de grote echt wel meevallen en kwa geluid helemaal want de Playstation 2 maakt wel heel veel geluid, gevolgd door Cube/Xbox. *beetje offtopic*
*****Off-topic****** Dat de Xbox groot is een af en toe een ronkje geeft is het domste argument van fanboys dat ik hoor (ook al zijn er dombo's die er in slagen nog een dommer argument te vinden) *****Off-topic, maar kom*****
Ik vind dat ook domme argumenten. Al zag ie eruit als een half vergane drol met paarse stippen.... WAT MAAKT DAT NOU UIT? Het gaat toch om wat er in zit of nie dan? Je zet hem toch nie in een vitrinekastje?
nou ik denk niet dat ik de xboix had gekocht als ie r als een half vergane drol met paarse stippen uitzag
dr is al een xbox 1.5 maar die is alleen maar inhoudelijk iets anders/aangepast verder niets(om oa modchips tegen te gaan.)
Mja, dat zijn gewoon de updates naarmate de console langer uit is. Verder niks schokkends veranderd, maar volgens mij zitten we nog in de 1.2's ofzo?
neej, wat ik zei 1.5 dus **http://xbox-linux.sourceforge.net/docs/versionsdb.html** (Ik zelf heb een -Xbox v1.1 -Philips DVD Drive -Seagate 10 GB HD Gemaakt 2002-11-19 in China Productie lijn 5)
Hmm, dat ging snel. Half jaartje terug (oid) zat iedereen nog, weet niet meer waarom, te checken welke versie Xbox ze hadden. Dat waren toen nog volgens mij alleen de eerste versies (1.1 en 1.2).
Aan de buitenkant dan, maar daar ging je het om lijkt me. Zoals eerder gepost worden er in nieuwe versies onderdelen vervangen.