Gamekings weer terug op de buis!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 28 okt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na een kleine afwezigheid is Gamekings vanaf maandag 3 november weer terug op de buis. Nog steeds op The Box, maar wel op verschillende tijden! Zie hier:

Maandag, Woensdag en Vrijdag om 20.00 uur
    Dinsdag en Donderdag om 22.30 uur
    Zaterdag en Zondag om15.00 uur

Wat kunnen we verwachten van dit seizoen? Een uitgebreid verslag van hun tripje naar de Tokyo Gameshow in, jawel, Tokyo en de World Cyber Games in Seoul. Maar ook komt de X03, Quakecon en verschillende absurde perstripjes aan bod.

Maandag 3 november om 20:00 dus de eerste uitzending, zorg dat je het niet mist!

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    per week komt tog 1 aflevering.
    dus als je bv maandag kijkt komt de hele
    week herhaling of klopt dit niet.

3. Daniel NL

Daniel NL Guest

Yep, klopt..de hele week door dezelfde aflevering

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt een beetje als reclame Wouter...:D

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De normale TV Gidsjes nemen The Box niet op, en aangezien dit toch een dergelijk leuk initiatief/programma is dat we moeten koesteren en ondersteunen mag dat best wel, toch? *)

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, we hebben in Nederland al zo weinig gamesprogramma's ( 2 :eek: )

En dan is het niet altijd van even hoge kwaliteit vind ik! Dus ik ben met alles wat we krijgen blij :) Glad that GK's back!

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, ik vind het best, ik heb weer zin in dat programma. Eerlijk commentaar en leuke specials. En niet zo veel point-and-click-pc-games (daar word ik echt helemaal gek van bij Gammo).

8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    w00t Gamekings T-shirt aandie dag en dan voor de buis zitten en kijken wat er allemaal gebeurd in de gamewereld:)

9. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ah weer eindelijk een lekker proggie om naar te kijken...
    zoveel dingen komen aan bod...
    word kijken dus!

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga ze downloaden vanaf de site omdat hier niet The Box is (hebben schotel)

Ik heb sinds kort ook niet meer de zender: Game One. Dit is een Franse Games zender met 24/7 GAMES GAMES GAMES. Interviews, laatste nieuws, filmpjes van games met leuke muziek. ZOOO top gewoon alleen zooo jammer dat het eraf is gegooid :mad:

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    en ontving je dat gewoon op je schotel??
    word tijd dat ik er ook ff naar zoek..

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Binnenkort ook een nieuw gamesprogramma op TMF btw.

13. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Hmmm..... TMF ??? Weet niet :confused: als het net zo is als Gamekings en Gammo en ze laten allemaal hetzelfde zien dan schiet het ook niet op :mad:

14. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    kewl gamekings was altijd wel leuk hoop dat ze ook wat meer kritische dingen zeggen in zo'n programma ik hoor te weinig van dat er bij games wat ontbreken op tv dan want de magazines zeggen genoeg kritische dingen over een game, terwijl die op tv gewoon als goed beschouwd wordt

15. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat ze dan niet weer gewoon een programma van een Britse zender overnemen (cricketgames...woohoo!) en alle cheats uitspellen ("G O D spatie P L E A S en als laatste E!") zoals ze bij CyberQuest deden. Dat was nog erger dan GameForce 1 met Digi D(oos)... |:-

16. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, Mirik had het er al over. Mirik is geinterviewd op het PGR2 event in Amsterdam afgelopen donderdag en dit wordt mogelijk uitgezonden ergens begin november. Spannend, onze Mirik wordt beroemd. :cool:

17. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dank je Wouter. We hebben alle reclame nodig, anders weet niemand het.

En er zal wel wat veranderen ja, we zijn de eerste vier uitzendingen op lokatie (Korea en Japan) en we gaan inderdaad nog poittiger die games aanpakken. Alhoewel er zoveels moois utkomt dat we nauwelijks bad games gaan krijgen. Verder natuurlijk een nieuwe Xbox Live competitie, Midtown Madness 3 met een hele vette prijs. Ik weet niet wat, geloof een Xbox scooter, maar we gaan hier wel mee een standaard zetten op TV.

En TMF, het zijn bites van vier minuten, met info over een game, verspreid over de dag uitgezonden, gemaakt door de mannen van gamers geloof ik. Hoe meer games des te beter, maar het zal zeker geen Gamekings zijn. No way!

eg het dus voort aan je oma, opa, tantem verre neef en vakantieliefde, GK kijken! :)

JJ

18. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat pittiger aanpakken van de games klinkt goed!

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe zit het eigenlijk met de mediawetten en Gamekings? Valt The Box onder de Nederlandse mediawetten of zijn ze ondergebracht bij een of andere landje in West-Afrika? Mogen jullie dus uberhaupt wel een spel volledig afkraken (ondanks dat ik me afvraag of je je aandacht wel wil schenken aan boutgames) ?

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ben ik ook benieuwd naar. Maar wat ik wel weet is dat de Box wel een vet relaxte zender is. Dit straalt ook van alles af. Ik weet bijna wel zeker dat ze niet moeilijk doen (lees: eisen stellen) over de inhoud van jullie programma.

Deel Deze Pagina