Xbox controller probleempje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Makaveli| NL, 17 okt 2003.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    NOTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik heb mijn xbox al meer dan een jaar dus geen garantie!!!
    (noten=nuts:))
     
  2. Stinger NL

    Stinger NL Oldschool Forever!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het weer zover?

    Kunnen mensen nou nooit eens gewoon een controller kopen in de winkel, in plaats van iemand voorliegen om een controller te krijgen :mad: :mad:

    Mods, wat is jullie functie hier? Doe hier toch gvd eens een keer iets aan!

    Stel je voor dat iedereen dit leest en MS gaat opbellen voor gratis controllers........
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  3. mickey_nl

    mickey_nl Xbox fool!

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Ik wordt hier zo ziek van. Mensen die letterlijk bedrijven oplichten!

    Die dingen kan je kopen in de winkel!!!!
     
  4. DeLanguh

    DeLanguh PowerRacingTeam

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat iemand gratis spul wil heben, oke.
    Maar dit is oplichting.

    Als jullie dat allemaal gaan doen, verandert MS dadelijk de garantie, en dan zitten de mensen die ECHT een kapotte controller hebben dus met een dik probleem.

    Koop je gewoon een controller als je er zo graag meer wil.

    En idd wat Stinger NL al zei: "MODS, doe hier gvd eens een keer iets aan!"
     
  5. reaper_78

    reaper_78 I see fragged people

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Je neemt me de woorden uit de mond.

    Dit is ook geen manier van doen.
    Jongens, gebruik toch ff je verstand.
    Jullie verpesten het voor iedereen, zo...
     
  6. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is al een jaar bekent tot er in de toekomst alleen maar "S"jes werden geproduceerd.

    omdat ergenoeg mensen waren die zeurden tot de "DUKE" controller te groot was en on handig ect, ect.
    en nu huilen we weer anders om ja jammer dan hadden ze maar niet zo moeten zeuren en janken sorry hoor,...... " hoe heet dat ook alweer boontje komt om ze loontje"

    duidelijk lijkt me!

    Rest my case.
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ok... :+

    Jongens, niet meer mailen naar Microsoft voor gratis controllers. Anders zwaait er wat :mad:

    Euhm... Wat valt er aan te doen? Mensen posten het email adres zodat iedereen weet waar je naar toe kunt mailen wanneer er iets mankeert aan je Xbox. Dat mensen dit misbruiken om een gratis controller te krijgen vind ik erg triest en zielig en is daarbij nog eens zwaar illegaal. Maar ik noch iemand anders kan niemand dwingen tot het stoppen van e-mailtjes versturen. Hoogstens kunnen wij de e-mail adressen weghalen, maar hoe weet iemand dan waar ie naar toe moet mailen? Het gaat immers om dat e-mail adres.
    Het is misschien krom om te zeggen maar eigenlijk is dit niet onze verantwoordelijkheid. Dit is MS pakkie an, stom dat ze zo controllers opsturen. Als ze verstandig zijn vragen ze of je de kapotte wil opsturen en dat ze daarna kijken of 't wel waard is een nieuwe op te sturen.
     
  8. Stinger NL

    Stinger NL Oldschool Forever!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er aan te doen valt? Door dit soort zaken niet te promoten, wat jullie met alle respect in zekere zin wel doen.

    Ik vindt persoonlijk dat de modjes met dit soort gevallen, meteen actie moeten ondernemen en de desbetreffende persoon die dat soort zaken hier post, nofi een ban oid geeft.

    En ik ben het helemaal met je eens dat dit een grove fout is van MS, maar daar wordt zeker iets aan gedaan, want ze zijn ook niet gek om hierin te blijven trappen.

    Het gaat in principe niet om dat e-mailadres, als je goed gelezen had, had je kunnen zien dat dit alleen maar voor info gaat, en niet voor zaken aangaande "gratis" controllers. Tenminste, dat kan ik erop uit maken.

    En als dit idd illigaal is, wat in mijn ogen zeker weten zo is, waarom laten jullie dit dan toe? Imho moet er iets gebeuren aan jullie beleid omtrend deze zaken.
     
  9. reaper_78

    reaper_78 I see fragged people

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad het probleem van MS, dat zij zo coulant zijn om klanten op hun woord te geloven...

    MAAR in jullie policy staat: "Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders."

    Nu gaat dit in principe over modchips, maar als ik ff tussen de regels lees staten jullie dat jullie niet meedoen aan illegale praktijken.

    In mijn ogen is het beduvelen van MS voor een nieuwe controller ook illegaal.

    Daarom vind ik ook dat deze topic al een tijdje geleden op slot had gemoeten, omdat mensen hier gewoon praten over het oplichten van MS.
     
  10. gerjan

    gerjan Guest

    -
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2003
  11. Stinger NL

    Stinger NL Oldschool Forever!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, het heeft helemaal niks met stressen te maken |:-

    Het kan best dat veel mensen problemen hebben met hun controller, maar probeer dat in godsnaam dan ook eerlijk op te lossen! Maar jij geeft dus doodleuk toe dat je gratis een controller wil zonder ervoor te betalen! Wat ben jij voor persoon in godsnaam? En als je het geld niet ervoor hebt, dan werk je toch ervoor.....!

    En ja, ik ben een grote wijze man dat mag je rustig weten, maar gedraag jij je er dan ook naar, en laat zien dat je een volwassen vent bent door niet dit soort ongein te doen :mad:

    En nofi, niet alle Nederlanders zijn zoals jou.
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Jij hebt absoluut gelijk :D
    Om zo spullen te krijgen is hartstikke illegaal, frauderen noemen ze dat. Ik wil dit onder geen enkele omstandigheden promoten, nooit niet! Maar ik kan moeilijk een topic dicht doen terwijl iemand nog hulp nodig heef. Dat heeft tochn een hogere prioriteit dan als politie agent het forum af te struimen naar illegale activiteiten.
    Uiteraard kan ik er wel wat van zeggen in de vorm van een waarschuwing en in uiterste gevallen van een ban. Wees gerust, dat zal ik ook zeker doen :cool:
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    EN vanaf nu gaan we dan ook weer vrolijk on-topic
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok maar volgens mij hebben wel VEEL mensen problemen met die L trigger die soms ingehouden is.
    Ikzelf ook, bij enkele spellen.
    Dus je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren eer je het hele topic hebt gelezen.
     
  15. gerjan

    gerjan Guest

    Nog 1 keer offtopic
    Wie niet? Ok ik snap wat je bedoelt, maar toch.

    Maareh ff tussendoor(kheb nog steeds niet gebeld hoor, ga het ook niet doen denk ik)) bij tony hawk 4 had ik hem ff aan staan zonder iets te toen in het menu, hij ging in een keer "wisselen" zeg maar, achter elkaar, dat doe je normaal met je joystickje. En truukjes werken ook niet altijd(en ik doe ze goed!), ligt dat aan de controller of zie ik nu spoken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2003
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Toen mijn controller verrot ging begon Sam Fisher opeens naar linksboven begon te rennen.
    (probeer dan maar eens te sneaken)
    Ik kon hem wel tegenhouden als ik het pookje de tegenovergesteld kan op duwde, dan rende sam zonder vooruit te komen.
    Zo ging het bij mij ik kan je geen info geen over jouw situatie.
    Heb je dit ook bij andere games btw?
     
  17. gerjan

    gerjan Guest

    uhm nog niet, al heb ik soms wel het id dat de knopjes wat minder goed reageren, kzal hem eens uit elkaar halen
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat snap je niet aan deze post?

    :mad:
     
  19. gerjan

    gerjan Guest

    |:- 1 regeltje maar, er stond trouwens ook ONTOPIC in, ga jij nu maar weer schilderen O-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2003
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen of zaterdag ff bellen, want mijn grote controller is helemaal naar de klote, en dat ligt niet aan mij!

    Bij Top Spin rent mijn mannetje naar links-boven en de L of R trigger blijft ingedrukt (terwijl hij dat niet is)..

    Met Rainbow Six 3 loopt mijn mannetje heel sloom (HOORT NIET)

    Met PGR stuurt mijn auto naar links, automatisch (ook bij MM:cool:

    En ik heb nog wel meer voorbeelden... KUT CONTROLLER DUS ! 8)

    MS moet me gewoon een nieuwe opsturen, want dit is geen stijl natuurlijk..
     

Deel Deze Pagina