Je moet "filter off" zetten bij de keuze.. dan zie je er meer. Wel letten op de groene vakjes ivm de performance. Overigens gisteravond waren er niet zoveel.. De scores waren ook pas gereset. Ik denk dat dan iedereeen weer moed verzamelt om te gaan strijden.
Ghost Recon: Island Thunder, stand-alone vervolg van Ghost Recon, ook te spelen via Live. Squad-based tactical shooter.
Ik heb nu net even gekeken.. 20:53 via keuze Opti-match Match type : solo Max players: 8 Min active players: 1 Optimal game size: filter off 7 games, waarvan 1 optimaal te spelen (alles groen) 5 games (4 balkjes groen=te spelen) en 1 (3 balkjes=niet te spelen) Niet echt veel... maar het is te doen.
Ja, de laatste tijd kan ik gelukkig ook de meeste servers vinden, in het begin was er rond 9 uur niet veel te doen, nu wel..
Ik heb ook GR:IT en ook vaak het probleem dat er weinig games zijn, het filter (wat dat ook mag zijn) moet iig uit, anders zie ik meestal helemaal geen games.
ja dat ligt aan je verbinding, ik ging eerst zoeken op Live met 256/64 en toen vond ik echt helemaal niks....... Nu heb ik 384/128 en als ik zoek vind ik altijd wel 7 รก 8 games.