top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je op de site van desbetreffende internetshop gaan kijken in de algemene voorwaarden, of stuur ze een mailtje.

2. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    oh oh oh wat zit ik in een dilemma tussen rs3 en top spin..

als ik dit zo allemaal hoor lijkt me top spin alleen maar steeds beter.. :)

3. DeltaOne

DeltaOne Guest

zijn toch 2 verschillende games? wtf een dilemma?

koop ze gewoon allebei..rs3 pas in december..dusja

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Het is echt niet zo simpel hoor. Oke je moet het ff door hebben en daarna win je wel maar het zal steeds moeilijker worden lijkt mij.

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit ook in een dilemma, Top Spin, Crimson Skies, Rainbow Six 3, Project Gotham 2, Amped 2... :'-(

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb een klein probleempje want je moet binnen 2 weken betalen! Wat er gebeurt als je dat niet doet weet ik nie...

7. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    OFFTOPIC Rainbow six komt op 14 november hoor...

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even een quote uit de algemene voorwaarden:

2.2 Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na bestelling, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

GameCom is gerechtigd indien de betaling van het verschuldigde bedrag niet binnen de termijn door haar is ontvangen, aan de afnemer een rente van 1% per maand te berekenen, gerekend vanaf de dag waarop de betaling uiterlijk had moeten plaatsvinden.

GameCom is voorts gerechtigd, buiten de hoofdsom en rente om van de afnemer alle kosten, zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke, door de verzuimde betaling veroorzaakt te vorderen, waaronder de kosten van advocaat, procureur, zaakwaarnemer, gerechtsdeurwaarder en incassobureau.

9. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    OP www.ign.com staat de Review van Top Spin ze hebben 't een 9.3 gegeven 8) en ze zeiden dat ie btur is dan Virtua Tennis (maar dat zouden jullie al denk ik wel weten)

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kort is de singleplayer dan?

Ik denk dat het vooral om het Live gedeelte gaat voor de makers.

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou je moet elk elk wereld deel af die 2 a 3 toernooien heeft.

Dat is het eigenlijk wel...en je kan nog sponsor dingen doen.

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kwam ik net nog op:

Bij Virtua tennis kan je max. 3 sets doen. Kan je bij Top Spin 5 sets doen zoals in echt?

En als je die werelddelen hebt gehad sta je al eerste op ranking in de game? Bij Virtua Tennis 2 deed je daar HEEL lang over.

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk wel dat je na al die toernooien dan op nummer 1 staat. Ik heb er nou 2 gewonnen en sta op 85. (je begint op 100).

En bij een normaal potje kan je instellen hoeveel sets je wilt. Bij de career mode word dat voor je bepaald. Ik heb nu steeds 3 games per set en dan beste van de 3 sets. Later zal dit wel meer worden

14. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft lang niet alle toernooien te winnen om de nr. 1 te worden. Voor de 15.000 dollar toernooien krijg je weinig punten en stijg je in 't begin naar plaats 97 ofzo. Als je de 100.000 toernooien speelt krijg je meer punten. Elk werelddeel heeft z'n eigen toernooien, Europa en Noord Amerika hebben overigens meer dan 3 toernooien hoor. Als je 2 grandslam toernooien wint en/ of de Master toernooien ver komt, sta je zo op plek 1. Je mag intussen geen wedstrijden verliezen, want verlies je in de 1e ronde van bijv. een 100.000 dollar toernooi, dan zak je meteen op de ranglijst. Het lijkt overigens wel of de tegenstand in de finale van een grandslam beter is dan bijv. de halve. In de halve finale Indian Wells won ik 3-0/3-0 van Kuerten, maar in de finale US Open tegen Kuerten werd het met moeite 4-3/4-3. In grandslam gaat de set dus ook maar tot 3 games.

15. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de volledigheid: Ik had 31 wedstrijden gewonnen en 5 verloren toen ik de nummer 1 werd. Als je niks verliest dan ben je het ongetwijfelt eerder. Het beste kan je eerst je poppetje helemaal "fully trained" maken, dan zal je de "zwakkere" toernooien meteen goed presteren.

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik ben expres nog nergens aan het trainen maar al die 15.000 toernooien win ik zonder 1 game te verliezen (oke verloor er 1tje vanwege dat ik een paar keer per ongeluk een risk shot deed). En in de allereerste wedstrijd verloor ik er natuurlijk wel een paar maar voor de rest win ik het wel allemaal.

17. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel types toernooien zijn er dan??

Ik zag hier al 15.000 en 100.000 toernooien.
    Wat nog meer? Net zoals in het echt? Challengers, ATP, Master Series en Grand Slams???

18. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    type toernooien:

Pro/Am: 15.000 dollar.
    Pro: 100.000 dollar.
    Master: 500.000 dollar.
    Grand Slams: 1.000.000 dollar

Hoe hoger het toernooi hoe meer punten, als je 70 op de ranglijst staat en je wint een Master toernooi, dan stijg je naar de top 20. Toen ik 2e stond won ik een Pro toernooi en was vervolgens nummer 1. Stijg je op de ranglijst, dan verandert je status, bij nummer 1 word je "Legend". Heb je een toernooi gespeeld, kan je als je wilt deze daarna meteen nog een keer spelen, maar pas op, kom je minder ver dan de vorige keer, dan zak je op de ranglijst. Het blijft dus wel een uitdaging om de nummer 1 te blijven!

19. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Een vrragje, ik zat net te kijken op xsnsports.com en daar staat bij top spin : coming soon to xsnsports.com

Wanneer is dat soon dan? Komt dat nog voor/op 7 nov of moeten we langer wachten

20. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel cool :) Komt dus redelijk overeen met het echie!

Let straks maar eens op Martin Verkerk. Staat nu (in het echt) 16e ofzo. Strax na Roland Garros gaat ie zakken (tenzij hij weer in de finale komt).

Ik vind dit echt goed. Alleen jammer dat je niet een soort van schema hebt ofzoiets. Dus elke maand de keuze uit 2 of 3 toernooien.

Deel Deze Pagina