Gamecube: Mario Kart Double Dash

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterChief_007, 20 okt 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Doed, dat vind ik een gave stap van Nintendo (als t zo is)....eindelijk eens wat aandacht aan europa besteed :D
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    TOP HE! Eindelijk kunnen wij eens eerder een topgame gaan spelen dan de Amerikanen. O-)
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Misschien bedoelen ze als signaal t.o.v. van het buitenland beleid van de VS.
    Hoewel ik Nintendo niet echt tot zoiets in staat schat.
     
  4. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet zo blij dat Mario Kart zo vroeg komt, had liever gehad dat die in januari ofzo kwam, nu komen al die toppers tegelijk.

    maar ja, ik kan ze natuurlijk ook gespreid kopen :)
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    'al die toppers' op de gamecube?
     
  6. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel deze week Viewtiful Joe, volgende week F-Zero GX en ja, dat zijn AAA-titels. En dan komen nog 1080 & Rebel Strike ook november, dat vind ik toch een beetje te veel van het goede als Mario Kart daar ook nog bij komt
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    wordt wel een toppertje waarschijnlijk, mario kart op snes en n64 waren ook geweldig _O_

    vooral de mogelijkheid om online te spelen is super, het enige nadeel is dat je dan een netwerkadapter moet aanschaffen (bij de xbox had je alleen een netwerkkabel nodig)

    maar lijkt me wel leuk om een keer tegen wat forum mensen te racen :9
     
  8. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    eigenlijk logisch dat ze hem zosnel uitbrengen.. zo hopen ze met kerst nog meer cubes en games te verkopen..
    gewoon zoveel mogelijk topgames uitgeven en dus mensen om die cube laten vragen bij de sint en de dikke kerstman..

    zou ik ook doen.. slimme zet van nintendo
     
  9. RoyalDutchman

    RoyalDutchman Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er eigenlijk ook een gc pack uit met mario kart drbij?
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    G*dver! :mad:
    Het blijkt dat Nintendo niet in Europa ook de bonusdisc erbij doet!
    Dat wordt alleen voor Amerika!

    Echt belachelijk :mad:
     
  11. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    @MasterChief_007

    weet je dat zeker? Ik zou 't wel super vinden als d'r geen limited bonus disc bij komt, want dan koop ik 'm gewoon als die 30 euro is 8)

    als er wel een bonusdisc bij zit moest ik 'm anders gelijk kopen en heb liever wat andere spellen eerst
     
  12. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat is bijna zeker dat de bonusdisc puur voor de Amerikaanse markt is... Maar daarnaast... bij Zelda zat er wel eentje. Hoop O-) toch nog dat het in het begin er nog wel bijzit in een gelimiteerde oplage. Blijkt Mariokart 64 ook op te staan en ja , die heb ik de laatste tijd nog weleens bij een vriend van me gespeeld omdat ie gewoon leuk blijft dus zal ik dan ook wel soms doen naast Double Dash. :cool:
     
  13. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, MK64 heb ik al voor de N64, dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Ben al blij genoeg dat Nintendo een keer echt aan Europa denkt en het spel hier op tijd aflevert voor de verandering ;)
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nu vind ik het nog onduidelijker.
    Ik surf op internet wat rond, kijk bij dimplus.nl en daar staat bij Mario Kart: Double Dash:

    "Alle reserveringen van Mario Kart Double Dash!! zullen door Dimension Plus met een BonusDisc worden geleverd. Informatie over de samenstelling volgt... "
     
  15. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    @sharkysharky

    Ja ik heb Mario Kart 64 natuurlijk ook, maar toch moet ik 'm ook op de gamecube hebben, mocht die komen. Dan kan ik m'n N64 controllers
    besparen voor alleen de GoldenEye en Mario Party 2 sessies. Zou wel leuk zijn als die Mario Kart 64 dan in 60 frames per seconde gaat en er muziek is bij de 4-player battles _O_

    maar daar zou Nintendo wel geen tijd in gestoken hebben voor zo'n gratis spel ;)
     
  16. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Eurogamer heeft in ieder geval een goed oordeel geveld over MK:DD: 9/10.
    Vind ik altijd wel een geloofwaardige site; zodra Gamespot en Eurogamer zeer positief zijn over een spel, krijgt dat spel mijn aandacht en verdient het spel meestal wel een plaats in mijn collectie ;)
     
  17. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    en heeft iemand 'm al??

    hij is al in de wikels namelijk, tenminste hier wel:
    www.gameshop.nl
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Huh :eek:
    Komt toch op 14 november uit?

    Of ze zeggen dat ze 'm hebben en sturen het dan de 13e of 14e op.. om zo veel orders te krijgen ja :confused:

    Zou wel tof zijn als het al uit is maar ff geen centjes voor :{
     
  19. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan 'm gewoon in de winkel kopen, ik weet niet eens of zo aan opsturen doen
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ja, ik ga 'm vrijdag ook halen. Mario Kart Rulez_O_
     

Deel Deze Pagina