Is het mogelijk als je een videogesprek voert met iemand via MSN om dat dan op te nemen? Niet van jou, maar van de persoon met wie je chat. Zoja, vertel me aub hoe!!! Dank bij voorbaat, Tronky.
Mn broertje heeft wel eens GTA 3 opgenomen, ik denk dat je dit ook met MSN kan doen. Het heet iets van Fraps 99 ofzo, ik zal het hem vragen zodra hij thuis is.
Wat bedoelen jullie precies met dat Fraps opnemen, houd dat in dat je bijv net zo kan opnemen als bijv bij gammo of gewoon in een klein schermpje?
hij neemt dan gewoon hetgenen op wat zich op jou scherm afspeelt dus als jij doom3 ofzo doet en je killed paar monster terwijl je dat opnam dan kun je dat dus terugkijken omdat ie dat gewoon allemaal heeft opgenomen als je kijkt op de website van m`n clan www.x-e-a.com dat filmpje wie we hebben is ook met fraps opgenomen staat bij downloads
Ik van plan? Dat kan ik niet zeggen Maar het is dus niet mogelijk om een filmpje enkel te hebben van wat er op dat schermpje van webcam afspeelt??? Zou wel jammer zijn.