Goeie videokabel voor je breedbeeld TV?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door seiryu, 30 okt 2003.

1. seiryu

seiryu tehhh...snk fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,hoi peeps.
    Ik heb sinds vorige week een Breedbeeld Tv gehaald en mijn X Box erop aangesloten.
    Opties op breedbeeld gezet en zo en gewoon via de bijgeleverde scartkabel aan gesloten op mijn TV.
    Beeld is erg mooi maar......ik merk bij erg velle letters (de rode namco letters aan het begin bij Soul calibur of de blauwe letters bij de namen van badpakken en zo in Dead or Alive volleyball bijvoorbeeld) dat de kleuren over de lijn heen gaan of een beetje lelijk eruit zien.
    Misschien ligt het aan de scherpte van het beeld of zo?

Anyways, ik vroeg me af.
    Wat is nou de beste kabel om aan te schafen om je X box aan je breedbeeld TV aan te sluiten?
    Er zijn er best wel veel en nergens staat echt een goeie faq omtrend wat nu de beste kabels voor de tv's zijn en zo.

Groetjes en alvast bedankt.;)

Seiryu

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    De Advanced Scart Cable, je kan er ook nog apparatuur op aansluiten waardoor je Dolbi 5.1 kan afspelen. Is bijna overal wel te koop voor €29.95

Grtz Blokkie :)

3. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je tv vast wel instellen?
    bv. 5000K 6500K 9300K?
    lijkt heel moeilijk maar meestal krijg je iets andere kleuren. meer blauw (cooler) of meer rood (warmer)
    zo kun je de kleuren na jouw smaak instellen.

4. seiryu

seiryu tehhh...snk fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Mh, bedankt voor de feedback, peeps.;)
    Ik zal het allebei wel proberen.
    Ik haal de advanced scartkabel morgen wel.

Ik kan inderdaad de kleuren instellen, maar als ik dat dan voor de x box mooi instel dan moet ik ze daarna weer instellen voor de gewone TV....LOL.:p
    ik kijk wel

Groetjes,
    Seiryu

Deel Deze Pagina