[CoD] Opstart Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XiroKe, 30 okt 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Voor de duidelijkheid, het betreft hier de Call of Duty demo Dawnville.

Ik speel de Dawnville demo nu al vrij lang, nu probeerde ik de resolutie aan te passen. Dus hij moet opnieuw opstarten, maar nu krijg ik een melding dat ik me OpenGL drivers moet updaten. Dit terwijl ik het niet minder dan een halve minuut gewoon kon spelen, weliswaar op een andere resolutie.

Wat doe ik eraan, want ik kan de resolutie nu niet meer aanpassen. En zal hij mijn ingevoerde gegevens opslaan, zodat ze default zijn in het hele spel. Dus dat ik deze ook niet zal kunnen opstarten?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ctrl + alt + del (als de pc die gegevens nog niet heeft opgeslagen) of de demo uninstalleren en dan terug installeren.

Heb je je de laatse catalyst /forceware drivers al gedownload?

Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  3. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reinstall..... denk ik dan

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht dat je dat niet met die demo kon doen.

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon De save bestanden ff kopiëren, dan ff uninstallen, weer opnieuw installen, en dan weer de saved games in de juiste map terug zetten :)

P.S: Ik heb de demo ook gedownload, maar vind het niet super om eerlijk te zijn.

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Heb alleen re-install geprobeerd, maar hij onthoud dat dus gewoon. Probeer zometeen wel met savegames verwijderen. :)

7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    /dubbel

Ik heb geprobeerd de saves weg te halen, nadat ik hem had ge-uninstalled èn opnieuw had gedownload. Maar nog steeds dezelfde melding.

Zullen deze instellingen ook worden gebruikt als ik de full game heb? En waar kan ik de nieuwste OpenGL drivers halen?

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Misschien de nieuwste drivers downloaden voor je kaart. Ookal is het vreemd dat ie dan niet werkt op een oudere driver.

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar nogal vreemd dat ik nieuwe drivers moet downloaden omdat ik een andere resolutie neem? Hij doet het twee weken lang gewoon goed en nu dit.

Maar, wel goed nieuws. Hij zal het, denk ik, niet opslaan. Ik heb namelijk ook de oudere demo, en die doet het gewoon nog en staat op de oorspronkelijke instellingen. :)

Bedankt voor alle hulp.

Deel Deze Pagina