Hulp gevraagd bij Splintercel: Kola cel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 29 okt 2003.

1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb deze missie nu eindelijk ook dankzij het official xboxmagazine....maar nu zit ik toch echt vast en dat is wat minder..
    ik ben nu bij dat stukje dat je een soort admiraal moet gijzelen ofzoiets..er loopt een bewaker te patroulieren maar die krijg ik nog wel te pakken met een sticky shocker..als ik eenmaal die vent te pakken krijg komt er een bewaker een deur uit en die kan ik ook nog wel kwijtraken...daarna als ik in die soort kamer kom waar eerst ook al die laserstralen zaten, wordt ik telkens neergeschoten door zown bewaker met een lamp op zijn kop:mad: ik weet dus echt niet hoe ik daar voorbij kan komen zonder gezien te worden...weet iemand iets??:confused:

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    je kan op x drukken als je iemand vast hebt. dan kan je met je rechter hand schieten en met de linkerhand die kerel vast houden.
    een vuurgevecht met een levend schild. die kerel mag niet dood gaan btw

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  3. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ja, duh dat wist ik wel|:-
    het grote probleem krijg ik als ik neer wordt geschoten door die 2 ventjes met die koplampen op...het zijn er 2 dus ik wordt telkens in mijn rug neergeschoten als ik de ander op afstand probeer te houden......:'-(
    weet je wat ik daar moet doen??

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan proberen langs kolonel te sluipen en die mannetjes te vermoorden voordat je hem meeneemt. of je kan met je rug tegen de muur gaan staan en die 2 mannetjes 1 voor 1 neerschieten

edit: sorry, ik dacht dat je noob was

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  5. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    haha kan gebeuren he;)
    thanx voor je hulp!
    laat later wel weten of ut gelukt is!
    maar da kan wel ff duren want speel nie zoveel...

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb eerst dat ventje die over die trap loopt uigeschakelt. Daarna de colonel gekidnapt en met hem ben ik samen teug naar 't begin van 't evel gegaan. Die gasten met die koplampen zijn kut. Je moet altijd met je rug tegen de muur lopen en niet op blauw drukken totdat maar 1 ventje jou kan raken. Ik ben op de trap gaan staan waar je die koplamp-dudes tegenkomt. Eerst kwam er 1 naar me toe *pang**pang* D00D. Naar de 2e ben ik toegelopen met het wapen gereed voor actie, enkele sec. later was 't ook *pang**pang* D00D.
    Volgens mij heb ik geluk gehad met het schieten ofzo want volgens mij is 't niet de bedoeling 't zo te halen :+

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken het hele level niet. Maar als je springt dan denken ze dat er daar iets aan de hand is. En dan zachtje gaan wachten op de vijand en hem dan uitschakelen.

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op precies dezelfde plek vast. Je kunt ze niet van te voren uitschakelen btw want dan lopen er nog niet. Ze lopen er pas als je de colonel hebt gegijzeld. Heel rot stukje, ik word constant neergeschoten.

9. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    is er hier ook iemand die dit stukje wel gehaald heeft zonder geluk?:confused:

10. mwiekamp

mwiekamp The pride of Holland

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Kolonel en getrokken wapen in het midden van de trap gaan staan. 1 schot lossen op de trap. Dan komen de soldaten kijken en kan je ze een voor een afknallen!

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die vent op de trap kwam naar mij toe, die kon ik makkelijkdoodmaken omdat hij die donkere kast in liep (en ik had de coronel vast). bij die andere was het gewoon een kwestie van wachten tot ze zich omdraaiden en dan een raai schot in het hoofd en de 1 hoorde niet dat ik de ander neer schoot

12. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    thanx voor jullie reacties
    heb ut nu eindelijk gehaald:p
    maar ik heb ut heel anders gedaan als jullie...
    ik heb 2 wallmines gebruikt...je kunt er een van zown bewaker pakken die je in da water neerschiet en eentje van de muur afplukken. voordat je die colonel grijpt zet je eerst 2 wallmines neer in de gang...niet die lange gang maar de gang met die trap..je zet er een onderaan en een bovenaan bij die trap...dan ga je de kolonel halen en als je bij die trap komt schiet je een paar x naar beneden. je moet voor die trap blijven staan zodat ze je kunnen zien en naar boven komen rennen...dan loop jij een paar stappen achteruit en...boem weg zijn ze:D
    dat noem ik pas echt opruimen:)

13. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t dus heel anders gedaan.... je ziet eerst dat filmpje van die colonel op die trap, en er loopt een mannetje de hele tijd heen en weer. Dan spring je over die dozen heen als dat mannetje de trap op loopt, je sneakt heel snel in zon shaft en dan kan je (als niemand je heeft gehoord/gezien) de kolonel zo van achteren beetgrijpen. Dan loop je nog een klein stukje door en je ziet die mannetjes met die "koplampen". Je wacht gewoon heel simpel in het donkere hoekje vanwaar je vandaan komt todat hij zich omkeert, en je sneakt (samen met de kolonel) langs hem. Dan komt die andere koplampgast en je wacht weer todat hij zich omdraait, en je gaat een raar soort G gangetje in aan de zijkant, en wacht todat je de vrije ruimte hebt om door te gaan naar de oog scanner. Ik heb in dit stukje zelf helemaal geen schot gelost.

Deel Deze Pagina