Gaat ea ook niet online op de cube dan? Want als ze dat WEL doen, dan ben ik het met Sam Fisher JR eens. Je kunt mij kinderachtig vinden dat ik dan EA ga boycotten maar dat voel ik niet zo. Als je iets wil bereiken (dat EA live gaat) moet je daar wat voor over hebben. Want ik zie deze situatie de komende tijd nog niet zo snel veranderen. Als wij als XBOXGAMERS afspreken voor een bepaalde tijd geen ea games meer te kopen, dan moet dat helpen. Gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Als ze zo nodig geld willen verdienen doen ze dat maar lekker bij de ps2. Ze zullen daar genoeg geld mee verdienen om het op de xbox het gratis te doen. Ja toch?? Kweet al dat ze pro ps2 zijn, maar dit gaat toch echt te ver. Ik zelf ben niet zon EA fan, maar ik begrijp dat veel cashual gamers onder ons smachten naar een van de EA games online. En we kunnen het niet maken dat 's werelds grootse en belangrijkste developer niet op onze console online gaat. Daarom koop ik komende pak weg 6 maanden geen EA games meer. Wat jullie doen moeten jullie zelf weten. Maar ik heb mn principes.
Laatst bewerkt: 17 okt 2003