Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep ik krijg hem ook morgen toegestuurd van gcshop
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook net mailtje van gamerelease dat ik hem morgen in de bus heb. Ben benieuwd of het spel echt zo goed is! Kan bijna niet anders want krijgt overal hele vette punten...

    Ik heb al kabel en live (@home basis) en werkt goed bij moto GP maar ik ga alleen al voor dit spel overstappen naar breedband.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  3. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond gehaald (I love koopavond :D) en al gelijk wat over Live gespeeld :) (oa met The Fish NL) Moet zeggen dat het spel veel cooler is dan ik d8, vooral over live. Moet alleen nog veel meer oefenen, sommige gasten zijn echt niet te filmen zo goed :eek:
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke hbe em ook, I own the Skie :D :p

    Echt vette game, alleen jammer dat het af en toe wat druk is op Live zodat je niet echt je moves kan doen met scherpe bochtjes en dan in een keer achter iemand staan, voor die tijd heeft iemand anders mij of die andere al neergeknald.

    Maar met team is het wel strak. Had zonet 4 vliegtuigjes achter me aan, ging snel door 2 stenen, en ik was er toen 2 kwijt alweer kwijt omdat me teamgenoten ook onderweg waren. dat voelde echt strak achtervolgd worden en ze dan met je manouvres afschudden, even later werd ik door een van de 2 kapotgeschoten :mad:

    Heb trouwens ook nog geen Lag gezien in het spel. Maarja, volgens mij hoort dit allemala in het Live gedeelte.


    Nou single play dan:

    Ik had even wat problemen als ik mijn savegame wou laden, elke keer liep mijn XBox vast, moest ik weer overnieuw beginnen. En het mindere van Single player is dat je niet achtervolgd word maar dat je zelf moet achtervolgens, vind ik toch wel ietsje minder, maar dat komt misschien omdat ik een verwende Live gamer ben :D :p
     
  5. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Crimson skies rules!!! hele middag al live zitten gamen!!! erg gaaf!! af en toe kijlt er een verbindinguit maar dat is dan ook alles... single player heeft toch wel veel uitdaging.. ben dus wel ff zoet..
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Het is via Live erg coole, zat eerst met vrij veel nederlanders in een game, helaas begonnen die duitse karaktertrekjes te vertonen, jammer dat zo'n gaaf spel daardoor verziekt wordt.

    Later zat ik met veelal Finse lieden, was beter gewoon lekker kunnen gamen en dan is het gelijk wel weer erg leuk.
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij lag ook in waddinxveen alleen ik ga geen games kopen terwijl mn xbox nog niet terug is.
    Straks zit ik het hele weekend met wel de game maar geen xbox.
    Als ie morgen terugkomt koop ik hem zaterdagmiddag.
     
  8. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteravond gehaald. Eerlijk gezegd vindt ik dat ie wel tegenvalt.
    1. Te weinig variatie in de levels (er zijn maar 5 verschillende omgevingen
    2. Er is maar 1 echt supermooi level (maar die is dan ook echt heel erg mooi), nl. die canyons. De steden vindt ik er echt slecht uit zien. Je ziet geen mensen en/of auto's echt dooie omgevingen.
    3. Als je Live speelt heb je ook niet eens zo'n groot gebied waar je kunt vliegen. Je wordt al snel terug gezet omdat je tegen een onzichtbare muur vliegt. Als je hoog wilt gaan vliegen om duikvluchten te gaan maken dan kan dat niet echt omdat je al snel moet omkeren.


    Ik vindt dit echt jammer want had veel van dit spel verwacht. Ik ga hem vandaag denk ik maar terug brengen.
    Het live dogfighten in de canyon is wel super leuk maar ik denk dat dit snel eentonig wordt en dan blijft er niks interessants meer over.


    Grt.,
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je weet dat je de game zowiezo gaat halen waarom dan niet meteen? :confused: Dan ben je er ook klaar voor als je je xbox weer terugkrijgt.
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan zie je dat ding op je bureau liggen en dan moet je nog een heel weekend wachten.
    Ik wil er gelijk in kunnen rammen als ik hem gehaald heb.
     
  11. Geelicious®

    Geelicious® Get Paid!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvaller?

    |:- Waar we eigenlijk met zijn allen op wachten ... blijkt nu in mijn ogen toch ietwat een tegenvaller. Ben hem gisteren ff gaan checken en de game voelt wat 'lui' aan. Geef mij maar MM3, Ghost Recon en straks natuurlijk Rainbow 6!

    Amen! O-)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb een demo kunnen spelen en vond er vrij weinig aan. Ach ja, ik meestal wel wat tegen die SF gevallen.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    In den beginnen had ik ook een soort anticlimax, misschien komt dat doordat de verwachtingen van een spel hoog zijn voordat deze uitkomt. Soms is de enthousiasme en het uitzien naar de release leuker dan het spel zelf.
    Na het tijdje spelen ga je Crimson meer en meer waarderen en is het minder oppervlakkig dan het lijkt. Naar mijn mening heb je in de mappen voldoende ruimte, zeker als je met minder dan 16 man/vrouw in een map zit. Sommige maps zijn in de breedte misschien niet erg uitgestrekt, maar je kan met de hoogtes en dieptes alle kanten op. Wat betreft de variatie in maps, binnen afzienbare tijd zullen er via Live zeker wel nieuwe maps bijkomen.
    Ik zou het spel zeker even de tijd gunnen, al blijft een feit dat smaken verschillen.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal waar. Voor mij kunnen ze beter een keer een realistische flight-game maken. Ouwe spitfires ed.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    AJK ik heb ff met je mee gedacht, misschien is Secret weapons over Normandy dan jouw game.
    Hier zie ik ook wel naar uit. Ik weet niet zeker of dit spel Live ondersteunig heeft.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dit ziet er wel heel gaaf uit. precies wat ik bedoelde. Hopelijk wordt het net zo zoals op de site.

    thx voor de link!!
     
  17. Geelicious®

    Geelicious® Get Paid!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    TRue!

    Secret Weapons over Normandy ziet er inderdaad relexed uit. Spel geeft sfeer! Ben bang dat ik CS erg snel beu ga zijn aangezien die Turbo het maar een magere 10 seconden doet en je eigenlijk maar 5 dingen kan

    * Omhoog
    * Omlaag
    * Links
    * Rechts
    * Schieten

    |:- Succes iedereen. Lees de reacties wel over een maand als iedereen het spel vergeten is. Verliefd zijn is altijd de eerste maanden leuk. May tha Force be With Ya all!

    ®
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat heeft dit met Crimson Skies te maken?
     
  19. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3

    Doordenkertje:

    De eerste maanden ben je verlief, daarna ga je (als het goed gaat) over naar : "Houden van" en blijf je aan de dame (of heer) in kwestie plakken. Gebeurt dat "houden van" niet, dan kun je er ook donder op zeggen dat je niet meer verliefd bent.

    Wat is de link met de game? De eerste periode vind je het een vette game, ben je er helemaal weg van, maar naar verloop van tijd vind je er geen kut meer aan. Dit is bij 90% van de games eigenlijk, dus het staidum: ' houden van" bereik je niet en het arme gamepje Crimson skies zal zich moeten vermaken met al het stof aanwezig in de spreekwoordelijke kast.

    Zozo, wat een complotten allemaal :D

    Amen _O_
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    wat een vergelijking.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina