top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel goed dat je je mannetje/ vrouwtje zo kan aanpassen. Als dit spel dat echter niet had dan zou ik het totaal niet erg vinden.
    Het gaat mij vooral om de game- en replay. Dat je het spel dus niet na een week weer in de kast legt (als je geen live hebt). Hier ben ik nog niet zo van overtuigd.

Iemand hier die hem al langer dan een week (veel) speelt en nog steeds nieuwe dingen ontdekt (lees --> er nog niet op is uitgekeken??)

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Nee het meeste daarvan kan niet.

Sommige mensen hier hebben import en sommige zoals ik een review/promotie versie.

3. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook een contract krijgen met bepaalde sponsers voor kleding enz.
    Heb je al gezien welke bekende namen er bij zitten?

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel grappig..............gewoon een kei lekker wijf maken zodat iedereen die tegen je speelt zich niet meer kan concentreren :)

trouwens als je je hoofd niet kan namaken bij topspin vind ik dat je als gamesfan je kop maar moet verbouwen zodat die er wel op lijkt ;)

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ehm, Adidas,K-Swiss,Reebok etc, de bekende merken kunnen jou sponsoren. Ik sta nu 8ste van de wereld, maar nu word het toch wel vrij lastig om hoger te komen..anyway..ik ga ff me forehand masteren...hihihi...seeya

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Sorry voor deze vraag maar jullie hebben toch allemaal de illegale of de review versie gekregen??

7. DeltaOne

DeltaOne Guest

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb er weer een paar uur zitten spelen,maar hij
    speelt nog steeds super lekker.
    Ik sta nu 2de op de wereld ranking nog 5 punten en ik sta 1ste.
    Career mode vind ik toch echt veelste makkelijk.
    Tegen menselijke tegenstanders spelen lijkt me echt
    gruwelijk op live.

Tip denk goed na waar je de sterren neer wilt zetten,want je
    kan ze niet meer veranderen.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen jullie nog niet op Live met Top Spin?

10. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    7 november pas hE

11. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    hebben jullie allemaal import ofzo?

12. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door te trainen kan je sterren verdienen. In totaal kan je 14 sterren verdienen die je over forehand, backhand, volley en service kan verdelen. Ik heb gekozen voor 5 sterren forehand, 4 voor backhand, 2 voor volley en 3 voor service. Met de rechter trigger kan je een beuk van een service produceren, die heb je wel nodig op de grandslams, anders maakt de computer gehakt van je. Het vereist wat timing maar is niet zo moeilijk. Met die 3 sterren aan service kan je dan ongeveer 226 km/uur slaan (goed voor gemiddeld 2 aces per game). Ik heb een tegenstander tegen gehad die 241 km/uur sloeg dus als je traint voor een 5 sterren service moet een Roddick creatie mogelijk zijn.

Ik ben nu in een stadium dat ik geen wedstrijden meer verlies van de computer, ook niet op de grandslams. Dat binnen een week, dus dat is en blijft het enige minpunt aan de game......:'-(

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt er meer op dat het vooral gericht is op het online gedeelte.

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop het wel, denk dat de AI leuk is meegenomen om lekker te oefenen en je eigen speler sterker te maken, het is niks voor niks een XSN game.

De uitdaging om een levende tegenstander te verslaan is veel groter dan het winnen van de computer.

15. makkemak

makkemak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    n

/Mod Wat bedoel je met "n"? Gebruik de [​IMG] knop onderin je bericht om je reactie te wijzigen als je perongeluk iets verkeerds neerzet. Gaarne even verduidelijken wat je bedoelt! :)

Bvd, Marius

16. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen... Tegen amerikanen spelen gaat lekker! Ik heb nu een paar wedstrijdjes online gedaan en de lag was echt laag.(hehe)laaag) :p

Maare, vette game, moet alleen nog wat meer offline spelen.

Ik heb de PAL versie trouwens, no import ;)

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    376
    Als een speler tijdens Live plots de wedstrijd afkapt, omdat ie geen zin meer heeft of dreigt te gaan verliezen.
    Heeft dit dan consequenties of kan je gewoon ongestraft voor de matchpoint de arena verlaten?

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    maar hoe kom je dan al aan de pal versie?? hij is toch nog niet uit??

19. DeltaOne

DeltaOne Guest

ja..vertel dat eens..

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    ja idd.. hoe kan dit dan??

Deel Deze Pagina