ik von destruction derby altijd vet, in pu staat dat crash het destruchtion derby gevoel in ere herstelt, maar op alle fronten scoort de game een 7, dus eindcijfer 7 ik wil misschien deze game, maar hebt iemand hier de game??? en wat vin je ervan is de game btw al uit, zo ja, laat die sukkels hier in didam ook de intertoys aanvullen
Volgens mij heb ik een thread gelezen dat Crash al uit is ja...Maar hoe die beviel? geen id gebruik de search ff??
idd ... kan veel beter, al heb ik et echte spel niet gespeeld en was et toch wel lachuh .... (m-player dan ..) mzzl Munch and Abe
Yup ik heb het spel.... En mensaen die Distruction Derby vet vonden...(deel 1 dan, want die vond ik het beste)....nou deze is best goed! Het kan zeker geen top game worden maar om ff een paar auto's te knallen....heheh daar kun je wel een paar uur plezier mee beleven!
ik heb het ff gezien, en 2 rondes in een arena liggen beuken in zo'n arena met auto's. ik vind hem best leuk, denk erover na om hem te kopen.
Kheb hem vandaag gekocht.....en ik ben er heel blij mee.....echt een gaaf spel hoor.........lekkah alles verrot rijden