Console oorlog

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nesem, 29 okt 2003.

1. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vindt ik ook, een game hoor je thuis te kunnen uitproberen en als je hem nix vindt kun je hem terug brengen. Nadeel is alleen dat je je geld dus niet terug krijgt zo heb ik MGS2 gekocht die vondt ik nix aan bracht hem terug en koos vervolgens 2 flut games uit the thing en Myst3 die heb ik maar 1x gespeeld weggegooit geld dus.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zijn de games zo duur, ze kunnen het ook voor veel minder verkopen. "Maar dan maken we geen winst.!!!" Ownee ?.. Als bijvoorbeeld een nieuwe telefoon 500 euro kost, dan kopen maar een aantal mensen die telefoon. Wordt die telefoon goedkoper, stijgen de verkoopsaantallen natuurlijk... Dan maken ze misschien minder winst per stuk, maar als er dan veel verkocht worden maken ze denk ik nog meer winst. En datzelfde geldt ook bij games.. Dus prijsdroppen als je het aan mij vraagt..

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dat klopt Nesem je krijgt je geld niet terug....maar bij de winkel waar ik altijd mijn games koop kan ik ook een tegoedbon krijgen als er niets van mijn gading ligt.....dan kan ik later nog eens kijken

4. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijkt, maar kon niet wachten, moest heb. }:]

5. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Dus we zijn het allemaal eens dat games teduur zijn. Zou er geen manier zijn om het de ontwikkelaars cq winkeliers telaten weten zodat ze goedkoper worden?? Furies-ds heeft gelijk als de prijsdaalt zal de omzet stijgen dus ook meer winst.

6. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Omzet zal misschien wel stijgen, maar hoeft niet te betekenen dat ze meer winst maken.
    Ik vind het ook niet zo erg dat als spellen uitkomen dat ze aan de prijs zijn, maar ik vind dan wel dat bijvoorbeeld na een maand of 2 de prijs mag gaan dalen. Want dan wacht ik namelijk gewoon ff daarop :D.

7. Born To Play

Born To Play Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey
    ik heb wat info over de xbox etc gevonden die hel betrouwbaar zijn..
    ten eerste

sony gaat waarschijnlijk op nieuwsjaarsdag FAILIET
    omdat hun inkomste bronnen uitgeput zijn zoals o.a. rockstar(gtaIII&VICE)

ten tweede

de games worden pas goedkoper na 3 tot 6 maanden volgend jaar(classics heten ze dan)(halo is al een classic)

ten derde
    jullie kunnen vergelijkingen over xbox gamecube en playstation 2
    hier vandaan halen XBOX THA BEST

ten vierde

als er nog mensen zijn die speciaal een ps2 kopen speciaal voor gta III&VICE
    kunnen hem ook in DEC/JAN op de XBOX KOPEN
    hij is veel mooier en scherper
    duzzzzzzzzzzzzz

ten vijfde hier een aantal goeie games op de xbox
    kill switch splinter cell halo nba 2004 freedom fighters brute force
    starwars:kotor
    enzenz

ten zesde

een aantal coole releases voor de xbox
    splinter cell:pantory
    halo 2
    true crime:confused:treets of la
    fabel

zo dat was het wel zn beetje
    hope this helps

als je geen xbox koopt omdat je ms haat
    ken je ook gewoon linux erop zetten!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

greets from moi the xbox lover_O_

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opvalt is, dat er regelmatig gesproken wordt in het forum over de prijsstelling van de consoles .... maar uiteindelijk komen we altijd weer terecht bij de prijzen van de games.

We vinden die te hoog. Toch geven sommigen aan de games voor gemiddelijk 50 euro te komen.. wat denk ik acceptabel is.
    Misschien moeten we wat beter rondkijken voordat we een game kopen.

Overigens in de pc-wereld komt het downloaden en unlocken via een code op. Hierdoor kan de prijs van de games op termijn omlaag.

Als dit een trend wordt.. vraag ik me af hoe de console-wereld hierop in speelt. Het gaat uiteindelijk om de games en niet om de console. Of zijn we op dit forum echt verknocht aan "onze" Xbox.

Een raad... verkoop hem nooit deze "doos", want daar krijg je jaren later spijt van!!

9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Born To Play, zo te lezen ben je erg blij met je Xbox... dat zijn we allemaal hier, maar ga a.u.b. in het vervolg niet de fanboy uithangen.

Bijvoorbaat dank ;)

10. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox verkopen doe ik zeker niet het is een goede console de reden dat ik geen sony wil is dat de games erop niet zo veel aan vindt zoals tekken en Gran Turismo das nix voor mij. Maar dat ze failliet gaan tijdens nieuwjaar dat betwijfel ik tenzere sony is een stinkendrijk bedrijf als eriemand kapot gaat dan denk ik dat Nintendo dat is.

De games prijs van 50e is wel redelijk maar dan wel voor de TOP titels en niet van die flut games zoals The thing en myst3 naar mijn mening dan, doet me nog steeds pijn dat ik ze gekocht heb.

En waar is halo classics verkrijgbaar dan?? Hier is die nog voor de volle mep

11. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    To Born 2 play: Niks nieuws dat je verteld. |:-

Deel Deze Pagina