5.1 setje overbodig ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kapik, 10 okt 2003.

1. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Nee 5.1 zeker niet overbodig....
    Alle games zijn tegenwoordig toch 5.1 dus dat maakt het nog leuker!!

2. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dali rulez !!! :D . Ik heb zelf de yamaha rx-v1300rds. Persoonlijk vind ik het een hele goeie versterker, vooral in combinatie met dali speakers. Ik heb in de tijd dat ik een versterker wou kopen ook naar andere merken geluisterd maar dali was wel erg mooi.
    En je hoeft ook niet bang te zijn dat je versterker niet zwaar genoeg is voor je boksen (6 x 150 watt) :9 .

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een breedbeeld tv van philips, met twee stereo speakers en een ingebouwde subwoofer. Nu vraag ik me af of als ik twee speakers op mijn tv aansluit ik ook het 5.1 effect krijgt. Ik heb in de handleiding van mijn tv gekeken, maar die is alleen in talen die op rusisch lijken met de gekste tekens dus verder dan plaatjes kijen kom ik niet. Er staan wel afbeeldingen in waar er twee boxen op mijn tv aangesloten kunnen worden. Ik heb achter op mijn tv gekekn en daar zitten inderdaad verschillende aansluitingen voor boxen. Nu heb ik gewone boxen genomen en er op aangesloten, maar hier kreeg ik geen geluid door. Nu vraag ik mij dus af of je hier dan speciale boxen voor nodig heb (dobly surround mischien?) In mijn tv kan ik wel bij geluid opties instellen dobly surround, en dan staat er ook een afbeelding bij van de set up met twee boxen achter in de kamer. Er zijn vast meer mensen met een gelijksoortige tv..Weet iemand mischine hoe dit moet en welk effect dit geeft en of je dan nog speciale boxen nodig hebt?...

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik raad je aan een goede handfleidfing te regelen. misschien wel op de philips website.

Als dat er op staat is het hoogstwaarschijnlijk moeglijk. Hoe kom je aan zo'n beperkte handleiding ? Gefunshopt in beverwijk ;) ?

Deel Deze Pagina