Hey gamers! K ga vandaag een nieuwe game kopen en ben zwaar aan ut twijfelen of ik gunvalkyrie moet kopen of niet. Het lijkt me wel heel erg gaaf maar ik kan het niet uittesten: mijn gameshops hier laten dat niet toe... Heb ook jullie threats hier bekeken en ben naar Gamrankings.com gegaan en het regent evenveel negens en achten als zessen en vier(!)en. Ook de PU was niet enthousiast, maar dat zijn ze bij de xbox sowieso niet zo heel erg (Bloodwake was zeker een 3 waard, geen 2!!!! ) Toch hou ik van uitdagingen a la megadrive games dus ik kan wel tegen wat frustratie. (of zou ik toch maar wachten tot volgende week voor Hunter?) Ow, en hebben jullie voor de rest nog interessante games die ik misschien over het hoofd heb gezien? (geen racen en ook geen sport!) Halo, JSRF en Munch heb ik al! Alvast bedankt!!
Ik ga zelf voor Hunter Lijkt me wel en cool spel (ook co-op) Ik denk dat ik GunValkyrie later een keer koopt of ruilt. Ik heb deze zelf even geprobeerd,maar was nog niet zeker of het me echt zou boeien. Controls zijn wat klote en kan je met 1 keer uitproberen niet echt goed spelen.
gun valkyrie roelt de pan uit! in het begin zijn de controls wel ff kloten maar zodra je eraan gewend bent dan issie super fun
GUN VALKIRIE SOX ik heb de demo gespeeld et is gewoon dom schiet en loop werk geen verhaal geen reet aan
eeuuuuuhhhhh.... heb em net tussen de pauze gekocht! Ga em vanavond een intensieve testrit geven en als het me niet bevalt dan ruil ik em wel weer om!? (maar ik hoop heel erg dat ie cool is!!!)
Ik wou deze game altijd al hebben, maar kon hem nooit vinden maar ik zag hem op Xbazar heb hem daar gekocht en vandaag ontvangen, tot nu toe vind ik het een hele leuke game niet verwacht eigenlijk...
beetje foute topic dit, zoals je al kan merken, Reviews zijn meningen, en die zal je ook hier op dit forum krijgen. Dus waar je bij reviews 9, 8, 7, 6 krijgt Die zou je hier dus ook krijgen. Vandaar dat je gewoon zo veel mogelijk reviews lezen, om te lezen wat er goed en wat er niet goed is, wat je aanspreekt en wat je niet aanspreekt.
Moet je hier nou een thread van tweeënhalf jaar oud omhoogschoppen? Geen ouwe lijken opgraven a.u.b. Deze stop ik weer onder de grond.