gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mike-olist, 1 nov 2003.

1. mike-olist

mike-olist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de Gamecube nu zo goedkoop is, zit ik er aan te denken om naast de Xbox ook nog een Cube aan te schaffen?
    Ben ik de enige die hier aan zit te denken of kopen jullie er ook een? En wat vinden jullie van het spellenaanbod van de Cube?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Verplaatst naar Overige consoles...

Nope ik blijf bij mijn xbox ik vind de games op de cube niet echt mijn genre ... ik ben eerder geneigd een ps2 te kopen

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    koop er gewoon 1 met:

F-Zero GX
    Viewtiful Joe
    WaveRace
    Zelda
    Metroid
    Winning Eleven 6 Final Evolution
    Star Was Rogue Squadron
    Mario (& Kart over een paar dagen)
    Ikaruga
    Super Monkey Ball 2
    Smash Melee
    Animal Crossing
    Starfox Adventures
    Sonic Mega Collection
    Eternal Darkness
    Resident Evil

en je bent wel even zoet :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  4. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    kijk gewoon of die games die ik hier boven heb neer gezet je leuk lijken

zo ja (en je hebt geld), koop een cube... zo nee, koop GEEN cube: 't is eigenlijk best makkelijk :)

een ps2 is trouwens ook een erg leuk ding!!

5. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Daar zat ik ook aan te denken, alleen is de enigste game die ik echt leuk vind is zelda, en de aankomende zelda (waarschijnlijk)
    Maar ik geef dat geld liever uit aan xbox games.

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik hem al gekocht:cool: net als velen andre hier:eek:

7. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de ik zou heb all1 kopen voor Metroid, Mario en Resident Evil..Maar aan de anddere kant kan ik ook 4 leuke gamen voor me box kopen..ik ben er nog niej helemaal uit :p

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    koop je een gamecube met 1spel, en een xbox game:cool:;)

9. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook aan te denken maar de prijs wordt ook hoger he gamepje memokaartje enzo wordt weer bijna 200e das me net teveel kun je een tweede xbox voor kopen met game. Als het wat goedkoper wordt bv de nieuwe zelda bundel met oude zelda games voor 100e dan haal ik hem meteen

De PS2 haal ik nooit vindt dat echt 3x nix aan ps1 was wel goed en die heb ik nogsteeds.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Anders koop jij gewoon een Ferrari F40, F50 en nog een Lotus Exige, een Koeningsegg CC en nog wat andere dure auto's..
    Ben je ook even zoet :{
    Posts als deze slaan echt als een lul op een drumstel.. Door spellen op te sommen die iemand moet kopen bevorder je echt niet de aankoop van een console, immers kan die persoon zelf ook wel opzoeken welke spellen beschikbaar zijn. Daarbij heeft iedereen andere smaken qua spelgenres betreft.
    Je kan beter iemand helpen door argumenten te geven voor de aankoop van een console, waarom de console de moeite is om te kopen.

11. tprijnja

tprijnja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja of je koopt zoals ik een cube tweedehands voor 175 euro met twee joysticks memcars en 6 games, zelda, mario, metroid, melee,soul calibur 2 en eternal darkness. Tweede hands is ook een optie hoor.

12. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    @Dioga

nou sorry hoor, maar ik vind heel zo'n topic onzin, ik ga heus niet vragen aan iemand anders of ik een console moet kopen: dat kan je makkelijk zelf uitzoeken. De 1 kraakt 'm af en de ander vind 'm geweldig, ik bedoel wat heb je daar nou aan? Ik geef een mooi lijstje met top games voor de cube met melding dat als hij die games leuk lijkt dat die dan zeker een cube moet gaan halen, lijkt me niks mee.
    En alle genres zater er zo'n beetje in!

Als ik een verhaaltje ga blaaten van de cube is veel kleiner dan de xbox, je kan gratis online etc. lok ik alleen maar ruzies uit die we hier al 100x hebben gehad. Een console koop je voor de games, en dus is het belangrijk dat hij de games leuk gaat vinden.

13. Cappella

Cappella Son of Sudeki

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem gekocht, echt heel erg gaaf.
    Ik heb hem gekocht met;

Mario Sunshine
    Pac-Man World 2 (super)
    Resident Evil (helemaal opnieuw en schitterend mooi)
    Resident Evil 0

Kwaliteit is echt om naar huis te schrijven, ik zou zegge, koop liever de Cube dan de playstation....
    Nintendo en Xbox naast elkaar is meer variatie dan Xbox en Playstation naast elkaar.
    En Nintendo daarnaast heeft natuurlijk wel wat als we naar zijn geschiedenis kijken ook....
    "Duck Hunt", "Double Dragon", "Super Mario"......

En waar begon de PS ook alweer mee?!!!

14. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je koopt toch een console voor de games die ervoor uit komen ?
    Het interreseerd me geen hol dat er bv geen harde schijf in de GC zit.Koop ik hem daarom niet?

Dus ik vind het heel logisch om de toppers van de GC optenoemen.Daarvoor,beste Dioga,koop je een console!!

Een console zonder games doet toch ook niks?

Edit:eek:ja Capella,ik heb sinds gisteren ook RE en ik moet zeggen dat het erg super gruwelijk uitziet man.Nog nooit zag een RE game er zo netjes uit :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  15. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb erover nagedacht om een gamecube te kopen, maar heb besloten dit (voorlopig) nog maar niet te doen. Ik heb nou al amper genoeg geld om de xbox-games te kopen die ik wil hebben. Als ik dan ook nog een gamecube moet voorzien van de spellen die ik wil hebben, wordt het helemaal onbetaalbaar.

Deel Deze Pagina