Slecht tot gehoor gehoor Voice Crimson skies online.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door enzopablo, 1 nov 2003.

1. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen meer xboxlive spelers het probleem met Crinsom skies Online Voice. Ik ehb het spel nu 1 dag super vet spel alleen tijdens de maultiplayer is de vioce fuctie zo slecht dat je bijna niks hoort!!! KAn dit aan mijn verbinding liggen maar hebben meer Crinsom skies spelers dit probleem met de Vioce van het spel????:confused:

2. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had het probleem vandaag ook met veel mensen online werkt het niet hopelijk komt hier verandering in:{

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben de meesten het te druk met vliegen dat ze niet meer kunnen praten ofzo... Heb ik iig meestal wel :{

Maar de Voice Chat werkt meestal wel hoor, in sommige games wordt heel wat afgebabbeld.

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik heb het ook. Soms klinken mensen net als robots :9

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de Voicemask ei ;)

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Zeg dat dan ;)

7. edding3000

edding3000 Guest

geen last van.
    Maar veel wordt er niet gepraat in Crimson Skies.

8. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier inderdaad ook last van ook als ik zelf een server draait... Ik weet dat ik snel genoeg ben omdat ik in wolfenstein ook makkelijk een server met een man of 10 kan draaien en met z'n tweeen in Crimson skies deed hij het niet echt best....

Er zit wel een optie bij om het geluid via de tv speakers te laten lopen. Deze optie staat onder het selecteren van je vliegtuig.

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad. Klinkt heel raar, merkte ik vandaag bij eerste keer online spelen. Maar daarbij zeggen Amerikanen/Engelsen niets. Nederlanders wel.

Misschien met downloadable content dat het 'probleempje' opgelost wordt.

10. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een slechte voice integratie. Bij moto gp/ghost recon heb ik namelijk nergens last van, het is ongeveer de zelfde kwaliteit die je hebt als je in het dashbord gaat chatten (maw: bagger dus). Laten we hopen dat er verbetering in komt.

Deel Deze Pagina