[KOTOR]Verschil tussen mannelijk en vrouwelijk hoofdpersonage(spoilers)

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Forest, 1 nov 2003.

1. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis misschien niet een zo groot verschil als de keuze tussen light/dark, maar ik zeet dat er een paar kleine verschillen zijn. Bv Carth begint met je te flirten<->je love gebruiken op bastilla en sommigen zullen vriendelijker doen tegen een man dan tegen een vrouw of omgekeerd, in Taris zijn er 2 characters die altijd het tegenovergestelde geslacht van jezelf zijn. En 1 of 2 subquests zullen anders in elkaar zijn of gewoon anders zijn.
    Als er nog iemand zo een verschillen weet laat maar horen, want ik ben er een beetje naar op zoek.

2. JLuke

JLuke D&D Rules Edgemaster

Leuk Bevonden:
    0
    Das toch ranzig als gast.
    Je bent een gast en speelt als dame.
    Dan gaat Cartch meteen met je flirten ik denk dan van BLEHHH KOTS ROCHEL!!!
    Die koppen van die gasten zien er allemaal kneuzig uit maja later krijg je een goed armor met een helm...

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Denk niet dat er een verschil is, buiten uiterlijke kenmerken,uhu, tussen mannelijk en vrouwelijke characters. Als ik het spel nog eens speel kies ik beslist voor een vrouwelijke dark side character, female dark revan:+

Ps: Zie dat er nog niet veel de spoiler tag gebruiken. (voor de onwetenden Klik )

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  4. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meest opmerkelijke verschillen tussen geslacht zijn in de eerste post al genoemd, op het feit na dat je als vrouwelijk character ook kans hebt dat Juhani op een gegeven moment bepaalde "gevoelens" voor je krijgt.

http://www.antigames.com/KOTOR

5. JLuke

JLuke D&D Rules Edgemaster

Leuk Bevonden:
    0
    Vet dus je kan een female ---> male en female ---> female relatie
    en een male ---> female??
    of klopt het nu niet...

6. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je een vrouw persoon bent hoe kan je dan uiteindelijk een man zijn?................voor degene die begrijpen wat ik bedoel!!!! ehhhhhhhhh of anders om!

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  7. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reactie op bovenstaande post, spoiler voor degene die het spel nog niet uitgespeeld hebben

Er wordt nooit gezegd welk geslacht dat Revan is voor de "onthulling", de naam is ook vrij nietszeggend op dat gebied (anders dan Malak). Niks voor niks heeft BioWare hem/haar dan ook een complete cape en masker gegeven.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Er is idd wel goed over nagedacht ja :)

9. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    LOL maar dat is niet echt een spoiler....

Deel Deze Pagina