Internet doet het niet.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WHAT, 2 nov 2003.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb kabel van @HOME en een computer met 1500 mhz en eerst deed alles het goed (snelheid computer en internet) alleen de laatste tijd ging mn computer errug langzaam! Dus heb ik in de Bios gekeken of er iets fouts en er stond dat hij maar 1000 mhz gebruikte ofzo dus heb ik High Performance aangezet en ging hij weer 1500 mhz . Alles ging daarna weer goed (internet enzo) maar nu doet hij het weer langzaam heb dus weer high performance gedaan maar als ik dat doe dan doet internet het niet meer en zijn is mn scanner afgesloten. Het internet doet het niet op 1500 mhz en wel op 1000 mhz WAAR SLAAT DAT OP dus vraag ik aan jullie wat kan ik doen...

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    [off-topic]

ik weet geen oplossing, maar gisteravond was op kassa dat @home van nummer 3 naar 1 is gestegen in de klachten over hun

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    als de rest van je pc ook traag is (wij hadden ook vlagen dat alles heel traag werd, muis laggie etc) is het misschien een idee om je windows opnieuw te installeren..ben je wel alles kwijt wat opo je C schijf staat dus dat zou je dan moeten overzetten. Ik weet niet welke windows jij hebt maar wij hadden 98. Die ging steeds trager worden enzo en nu hebben we XP erop gezet en hij loopt weer als een zonnetje, ook het internet...
    Als alleen Internet vaag doet bij jou moet je ff naar zo'n test site gaan, kijken of je down en upload wel goed is (www.speedtest.nl ofzo) Als het WEL goed is ligt het dus aan je pc en niet aan @home.

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oh oke zal kijke

5. gerjan

gerjan Guest

Of je internet verbinding zorgt voor de een of andere manier dat je pc te warm wordt, waardoor de processor terug schakelt of zelfs uit gaat om niet kapot te gaan

Deel Deze Pagina