Moet je dan ook een samsung hebben om cd-rw's af te spelen of kan dat sowieso? En welke merk doet het zeker uit eigen ervaring goed?
zijn er ook cd-rw en cd+rw's Dacht dat dit alleen met dvd's was. Volgens mij is daar wel een draadje over. Dit was het draadje dat ik bedoelde.
Xbox maakt gebruik van 3 verschillende merken DVD-drives , en elk merk heeft weer zijn eigen voorkeur. Niet alleen het merk cd-rwtje is belangrijk maar ook de snelheid waar het op geflikt is. Misschien weet iemand een site waar elke dvd-drive beschreven wordt.
Gebruik even de zoekfunctie Hier zijn al meerdere topics over.. En inderdaad, er bestaat geen CD+RW, alleen CD-RW.. als je een samsungdrive hebt kun je iig alle cd-rw's van alle merken afspelen ( dit is te herkennen aan 2 kleine ronde gaatjes in de drive links en rechts ) .. verder zijn er nog 2 andere merken (Philips en Thomson) maar daarvoor moet je maar even de Search gebruiken
oke,ik heb volgens mij een philips in mijn xbox zitten en ik had dus wat cd-rw schijfjes gekocht en die werken prima kan je 1000 keer over branden