Ik heb een vraag: Als ik een Thrustmaster memory card op mijn Xbox aansluit, vervalt de garantie dan? En ik vraag ook maar meteen even. als ik een memory card van thrustmaster voor de Gamecube koop vervalt de garantie dan ook.
Zolang je het apparaat niet openmaakt, gebeurt er vrij weinig met de garantie. Je bent vrij in de keuze memory card die je gebruikt, al blijkt 3rd party hardware meestal slechter na verloop van tijd.
Oke, dat wou ik even weten want ik had gehoord als je er 3d party controllers op aansluit dat de garantie dan vervalt. Bedankt jongens (en meisjes)
Ik zou niet weten hoe er achteraf bepaald moet worden of er een controller of memorycard van een andere maatschappij is gebruikt. Als je de xbox open maakt moet je de schroeven losdraaien en daar zit dan weer wel het een en ander op waaraan je kunt zien dat hij open is geweest.dan vervalt pas de garantie.
Ik heb gelezen dat Microsoft met een speciaal programma kan aflezen of er 3d party controllers op zijn aangesloten geweest.
Als je de garantiebepalingen er op na leest staat het dan specifiek genoemd dat je garantie op die wijze kan vervallen?
Het is voor me live account als de xbox kapotgaat heb ik die gegevens nog. Anders is dat zon gedoe en voor save games overdragen