Ik heb op gamer.nl gelezen dat het door gamen komt dat de Amerikaanse kijkcijfers zo laag zijn, wat vinden jullie hiervan, wordt gamen de grootste entertainmentvorm? Wat vinden jullie hiervan? bron:gamer.nl(ik heb geprobeerd link te zetten maar het ging niet)
Nou dat zou hier in NL ook kunne is toch geen fluttezien op tv dus game maar ga zo ook een paar games hure hier bij de theek
Het is dat Veronica de laatste tijd wat betere films op de buis gooit, want verder gaat het wat mij betreft echt bergafwaarts met de Nederlandse televisie. Héél af en toe zie ik nog een programma wat leuyk, boeiend en waar nog over nagedacht is...maar het merendeel is echt bagger. Ja...logisch dat ik die TV dan meer gebruik voor mijn games dan voor het TV kijken zelf, interactief entertainment is dé vorm van entertainment van deze eeuw! En door de multiplayer mogelijkheden, zoals Microsoft met XboxLive laat zien, te verbeteren neemt dat alleen maar toe. Daar kan geen TMF Chatbabbelbox tegenop!
Vind de tv ook achteruit gaan, loop af en toe maar te zappen terwijl je weet dat er niks leuks komt. TMF was in het begin nog wel leuk, lekker clips kijken, maar tegenwoordig wordt je ook gek van de sms-gedoe onderin waardoor ik dat ook niet veel meer kijk. Af en toe als er eens een goede film komt ofzo of gamekings/gammo is leuk om te zien maar dat was het wel zo een beetje, of af en toe sport en musicclips zenders. Die homeshoppingprogramma's/ real life soaps en herhalingen doen het er zelf toe dat je iets anders gaat doen.
Idd, Nederlandse TV is dieptriest geworden. Slechts The Sopranos, zo nu en dan een Veronica film, en straks gamekings kijk ik nog. Voor de rest zijn het DVD´s en Games wat de klok slaat (ofzo )
Achteruitgang van de Nederlandse TV heeft natuurlijk niks met gamen te maken jongens, terug ontopic bitte
Ik las het net ook, voordat ik deze thread las, is op zich wel funny, moeten ze wat betere programma's gaan maken om kijkers te trekken.
Je kan zeggen, doordat ze meer gaan gamen kijken ze minder tv, maar je kan ook zeggen, doordat ze minder tv kijken (interesse erin vervallen ed) gaan ze meer gamen. Dit soort punten blijven altijd een discussie.
idd man. .met de nederlandse tv gaat het hard achteruit.. dien carlo/karlo is echt niet normaal man.. pfff ik word er echt ziek van.. je kunt nooit de tv 'savonds aanzetten of hij is er weer met zun irritante stem... en over die tmf chat enzo dan maar niet te praten.. "ik ben lelijk, wanhopig en ziek en ik zoek een nog veel lelijkere vriendin" stuff is echt erg.. pfff...
ik ben het helemaal met je eens, maar daar gaat het hier niet over; het gaat erover dat GAMEN de oorzaak is van dalende kijkcijfers... en dat lijkt me vrij logisch, games lijken steeds meer op interactieve films... en helemaal met de next-gen consoles - interactiviteit ipv passief kijken naar actie... dat merk je uiteraard in het echte leven ook; het is leuker om iets zelf te doen dan kijken ernaar, dat blijft uiteraard ook, maar actief deelnemen aan een sport is leuker dan de sport kijken
Over sport gesproken... Aantal de kijkcijfers te zien ligt het niet aan de sport.. De NBA,NFL,MLB en NHL scoren nog steeds erg goed...(als we dat nou hier hadden) Het ligt aan de rest van de programma's...
Had er laatst eens een artikeltje in de Veronica gids gelezen. Daar gaven ze alleen niet de schuld aan het gamen, maar aan de betaalzender HBO, 8 dollar per maand kost dat daar ongeveer geloof ik. Vaak hele goede series, denk aan Band of Brothers (niet dat ze allemaal zo goed zijn) en dan gewoon zonder reclame. Die Amerikanen worden een beetje gek van al die reclame en zijn best bereid te betalen voor kwaliteitstelevisie zonder reclame. HBO doet in Amerika in ieder geval goede zaken!
Dat hoef je niet alleen te vinden, dat is ook zo. Er gaat nu meer geld in de gamesindustrie om dan in de filmwereld.